0 3 0 0 0 13.12.2017Polska specjalność – zakupy last minute w Sieci. Badanie Kantar Millward BrownBożonarodzeniowe zakupy już w pierwszych tygodniach grudnia? To rzadkość. 7% Polaków kupuje prezenty na święta z wyprzedzeniem. 49% z kolei odkłada tę sprawę na ostatnią chwilę – wynika z badania pracowni badawczej Kantar Millward Brown, przeprowadzonego na zlecenie firmy PayPal.
0 0 0 0 0 13.12.2017Kaufland wybrał Leo Burnett Warsaw do obsługi strategiczno-kreatywnejPrzetarg na całościową strategiczno-kreatywną obsługę sieci sklepów Kaufland wygrała agencja Leo Burnett. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie.
0 1 0 0 0 13.12.2017Czy polskie firmy są mobilne? Raport Studia EdisondaBadacze ze Studia Edisonda przeanalizowali pod kątem mobilności serwisy internetowe stu największych polskich firm. Wnioski opisali w krótkim raporcie.
0 7 0 0 0 12.12.2017Rozstrzygnięto 18. edycję konkursu Galerii Plakatu AMSJoanna Kurowska z ASP w Gdańsku zwyciężyła w 18. konkursie Galerii Plakatu AMS. Jury przyznało także 6 wyróżnień – w tym wyróżnienie specjalne, które otrzymała Aleksandra Zatorska. Wyróżnienia zdobyli też Stanisław Gajewski, Szymon Szymankiewicz (za dwie prace), Zofia Joanna Wawrzyniak i Filip Zbrzeźniak.
0 7 0 0 0 12.12.2017Play będzie oferował ubezpieczenia12 grudnia zaczął działać mobilny market ubezpieczeniowy Play Ubezpieczenia. To finał blisko 2-letniego projektu, który w mobilnej odsłonie pozwala klientom nabyć ubezpieczenie m.in. dla pupila, od kradzieży torebki czy roweru z ulicy lub od nieautoryzowanych połączeń telefonicznych.
0 2 0 0 0 12.12.2017Maciej Kot i jego mama polskimi ambasadorami kampanii P&G „Dziękuję Ci, Mamo”Firma Procter & Gamble, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, przedstawiła ambasadora 4. polskiej odsłony światowej kampanii „Dziękuję Ci, Mamo”. W projekt zaangażowali się skoczek narciarski Maciej Kot oraz jego mama Małgorzata.
0 0 0 0 0 12.12.2017Co piąty e-konsument kupuje żywność w Sieci. Analiza GemiusaŻywność przez Internet kupuje 22 proc. e-konsumentów w Polsce. Co trzeci poszukuje informacji o tego typu produktach w Sieci, ale ostatecznego zakupu dokonuje w realu. W związku z planowanym ograniczeniem handlu w niedzielę Gemius sprawdził, kto i w jaki sposób kupuje żywność online.
0 1 0 0 0 12.12.2017Piotr Żyła jako szturmowiec w kampanii foteli VIP w Multikinie12 grudnia ruszyła piąta odsłona kampanii promującej fotele VIP w sieci kin Multikino (Grupa VUE). Podobnie jak poprzednio, w działania reklamowe zaangażowany jest popularny skoczek narciarski. Piotr Żyła tym razem wystąpił przebrany za szturmowca z filmu „Gwiezdne wojny”.
0 0 0 0 0 12.12.2017Ponad 5 mln smartfonów dziennie – globalna prognoza sprzedaży za 5 lat według DeloitteDo końca 2023 r. użytkownikami smartfonów w krajach rozwiniętych będzie ponad 90 proc. dorosłych osób. Roczna sprzedaż telefonów w 2023 wyniesie 1,85 mld sztuk. To przewidywania z 17. edycji raportu „Global TMT Predictions 2018” przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte.
0 3 0 0 0 12.12.2017Dłużej poczekamy na odpowiedź mailową z banku. Badanie ARC Rynek i OpiniaLiderem XVI rankingu infolinii bankowych ARC Rynek i Opinia jest Bank Pekao. Okazał się on najlepszy zarówno w kontakcie telefonicznym, jak i e-mailowym. Na podium stanęły też: PKO Bank Polski oraz Credit Agricole. W porównaniu z ubiegłym rokiem najbardziej wynik poprawił Raiffeisen Polbank. Dwukrotnie wydłużył się średni czas oczekiwania na odpowiedź e-mailową otrzymywaną z banków.