Ruszyła letnia kampania „Salatino w moim tempie"
  • 2
  • 0
5.07.2019

Ruszyła letnia kampania „Salatino w moim tempie”

„Salatino w moim tempie” – to hasło letniej kampanii reklamowej sałatek rybnych, należących do polskiej marki Graal. Działania promują linię zdrowych posiłków dla osób aktywnych. Kampanii w stacjach telewizyjnych, w internecie oraz w prasie towarzyszą aktywności w sklepach.

Celem jest wsparcie promocyjne dwóch linii sałatek rybnych na bazie tuńczyka. Scenariusze reklam telewizyjnych są żartobliwym ukłonem w stronę sytuacji, w których potrzebujemy szybko zjeść coś smacznego i zdrowego. Reklama dodatkowo zawiera przekaz, że idea Salatino jest czymś więcej niż opowieścią marketingową. To posiłek, który autentycznie może zachwycić smakiem i składem.

Zadaniem przyjętej komunikacji jest wzmocnienie wizerunku kategorii sałatek rybnych jako zdrowych, gotowych posiłków dla każdej kobiety. To podkreślenie walorów kulinarnych, a w przypadku Salatino ProAge również właściwości funkcjonalnych. Hasło kampanii „Salatino w moim tempie” ma zwrócić uwagę na fakt, że sałatki rybne w takiej formie pasują do różnorodnych stylów życia i do kobiet z różnym potrzebami dietetycznymi.

5 lipca 2019

4 lipca 2019