0 1 0 0 0 22.06.2020Klub piłkarski AS Roma wybrał SalesManagoJeden z najbardziej rozpoznawalnych klubów piłkarskich na świecie, AS Roma rozstrzygnął międzynarodowy przetarg na system do automatyzacji marketingu. Wybrał polski system SalesManago Marketing Automation.
0 1 0 0 0 22.06.2020Absolut wybrał agencję VMLY&R Poland do obsługi projektów digitalowychVMLY&R Poland od początku maja obsługuje markę Absolut. To po Wyborowej i Ballantine’s trzecia marka Pernod Ricard pod skrzydłami agencji.
0 5 0 0 0 22.06.2020Młodzi poważniej traktują temat pandemii – wyniki badania ARC Rynek i OpiniaMimo niemal całkowitego odmrożenia gospodarki i życia codziennego po pandemii młodzi ludzie z większą ostrożnością niż starsi podchodzą do tematu Covid-19. Częściej niż inne grupy wiekowe chcą ograniczyć wizyty w dużych sklepach ze względu na ryzyko zarażenia. Częściej też uważają, że proces odmrażania gospodarki przebiega zbyt szybko.
0 1 0 0 0 22.06.2020CSR istotny jak nigdy wcześniej – eksperci będą o nim dyskutować podczas XX Kongresu PRJak podaje raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, w ubiegłym roku o około 10% zwiększyła się liczba działań CSR podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa. Rok 2020 postawił przed biznesem nowe wyzwania. Mobilizacja wielu firm i zaangażowanie się w pomoc służbie zdrowia w walce z COVID-19 pokazały, jak ważne jest dla nich wspólne dobro. O tych i innych tematach będzie można posłuchać podczas XX Kongresu Public Relations w Rzeszowie.
11 1 0 0 1 22.06.2020„Nie głosuj wybory 2020” – obraźliwe spoty profrekwencyjneNa YouTube pojawiła się seria spotów, które w przewrotny sposób zachęcają do udziału w wyborach prezydenckich. Pokazani są w nich stereotypowi wyborcy PiS, którzy korzystają na obecnych rządach. Zniechęcają więc wyborców opozycji do udziału w głosowaniu. Przekaz jest tendencyjny i obraźliwy w sposobie ujęcia przeciwników politycznych.
2 4 0 0 0 22.06.2020„Skrajnie oszczędne gospodarowanie prawdą” – samorządy protestują przeciwko rządowej reklamieKancelaria Premiera opublikowała w ubiegłym tygodniu reklamę, w której chwali się wsparciem, jakiego rząd udzielił samorządom. Unia Metropolii Polskich prostuje zawarte w przekazie dane, a burmistrz Piaseczna krytykuje wykorzystanie w spocie ujęć z jego miasta.
0 2 0 0 0 22.06.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANYRecepta na epidemię według LeadStarNa rynku działają od stycznia 2018 r., a już skupiają wokół siebie kilkadziesiąt tysięcy wydawców i kilkuset reklamodawców. Cierpliwie i wytrwale budowali swój wizerunek i markę. Dziś mogą szczerze powiedzieć, że epidemia koronawirusa nie miała żadnego wpływu na ich działania. Albo jednak miała: bezsprzecznie pozytywny.
0 1 0 0 2 19.06.2020„Zjeżdżaj. Tu jedzie o życie” – kampania na temat korytarza życiaW czerwcu rozpoczęła się zainicjowana przez Jet Line kampania „Zjeżdżaj! Tu jedzie o życie”. Będzie kontynuowana do końca wakacji.
0 1 0 0 0 19.06.202030% mniej postów oznaczonych jako współpraca z markami na Instagramie. Badanie SocialbakersLiczba influencerów na Instagramie, którzy oznaczają tagiem sponsorowane posty, spadła w kwietniu o 30% w porównaniu z rokiem poprzednim. Była najniższa od sierpnia – pokazuje badanie firmy Socialbakers.
0 1 0 0 0 19.06.2020Polacy w tym roku stawiają na urlop w kraju. Turystyka w wyszukiwarce Google84% wyszukiwań związanych z podróżami w polskiej wersji wyszukiwarki Google w ostatnim miesiącu dotyczyło miejsc wyjazdów w Polsce. Pandemia niewątpliwie zmieni sposób, w jaki zdecydujemy się spędzić wakacje i urlop w tym roku, na korzyść zwiedzania i odpoczynku w kraju – uważają autorzy analizy.