Miała myśli samobójcze, straciła okres na trzy lata i złamała pięć kości. Tak skończyła się przygoda Mary Cain, obiecującej sportsmenki, z obozem sportowym w Oregonie. Może sprawa zostałaby zamieciona pod dywan, gdyby nie fakt, że cały program sygnowała marka Nike.Na trzydziestolecie sloganu „Just do it” Nike naprawdę kroczył już na krawędzi, choć dla laików kampania nie wyróżniała się na tle innych. Wykorzystano zdjęcie gracza futbolu amerykańskiego, Colina Kaepernicka, z napisem: „Wierz w coś, nawet jeśli oznacza to poświęcenie wszystkiego”.
Ryzyko staje się jasne, jeśli weźmiemy pod uwagę, że Colin klęknął podczas odegrania hymnu narodowego, co miało być sprzeciwem wobec rosnącej w Stanach rasowej niesprawiedliwości.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.