Volkswagen wybiera Feeders Agency
  • 0
  • 1
17.02.2020

Volkswagen wybiera Feeders Agency

Z początkiem roku Volkswagen rozstrzygnął przetarg na obsługę kanałów social media. Wygrała go Feeders Agency.

W ramach stałej obsługi do obowiązków agencji Feeders Agency będą należały:

  • przygotowywanie komunikacji we wszystkich kanałach marki w social media (Facebook, Instagram i Linkedin),
  • przeprowadzanie akcji niestandardowych,
  • współpraca z influencerami,
  • przygotowywanie kampanii sprzedażowych.

Marka Volkswagen, wraz z obraniem kursu na elektromobilność, wprowadza zupełnie nowe podejście do komunikacji. Odświeżając wizerunek, szukaliśmy partnera, który zaproponuje świeże i nietuzinkowe podejście marketingowe, a jednocześnie będzie w stanie zapewnić doświadczony zespół, gotowy stawić czoła wyzwaniom, jakie aktualnie mają miejsce w branży automotive. Dlatego cieszymy się, że udało się nawiązać współpracę z Feedersami – mówi Mateusz Liśkiewicz, marketing communication manager brandu w Volkswagen Group Polska.

  • 1
Volkswagen pod opieką Feeders Agency w social media

Volkswagen pod opieką Feeders Agency w social media

17 lutego 2020

14 lutego 2020