Marka Under Armour zmienia strategię i rozpoczyna nową kampanię reklamową
  • 1
  • 1
14.02.2020

Marka Under Armour zmienia strategię i rozpoczyna nową kampanię reklamową

Marka odzieży sportowej Under Armour szuka sposobu na spadającą od kilku lat sprzedaż. Receptą ma być wzrost wydatków na marketing i większa koncentracja na brandzie.

W październiku 2019 r. marka Under Armour otworzyła swój pierwszy sklep firmowy w Polsce. W skali globalnej musi jednak walczyć ze spadającą sprzedażą i większymi konkurentami, takimi jak Adidas i Nike.

Na spotkaniu z inwestorami dyrektor finansowy marki ogłosił, że w 2020 r. wydatki na marketing wzrosną do 12 proc. przychodów. To znacząca zmiana, bo przez ostatnich 5 lat wydatki te spadały. Najniższy poziom osiągnęły w 2018 r. – około 10 proc. przychodów. Mimo wszystko planowany odsetek jest wyraźnie niższy niż chociażby w konkurencyjnej firmie Adidas.

Jednym z elementów nowej strategii brandu jest kampania reklamowa „The Only Way is Through”. Ma ona długofalowo budować markę i pokazuje przede wszystkim sportowców, a nie skupia się wprost na produktach.

Na najważniejszym rynku amerykańskim Under Armour od kilku lat ma kłopoty. Nie ma już tak dobrej prasy jak wcześniej. Kurs akcji spada, podobnie jak sprzedaż.

Świadomość marki jest ciągle wysoka, także w Europie. Konsumenci nie rozważają jej jednak jako marki pierwszego wyboru, tak jak Adidas czy Nike.

źródło: MarketingWeek

  • 1
Under Armour zmienia strategię

Under Armour zmienia strategię

14 lutego 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.02.2020

Walentynkowe trendy. Czego Polacy szukają w Google na Dzień Zakochanych?

Dzień Świętego Walentego, który obchodzimy 14 lutego, jest znany na całym świecie jako święto miłości i zakochanych. Wiąże się z szeregiem różnych zwyczajów: od składania i odnawiania przysiąg małżeńskich po wysyłanie listów miłosnych do ukochanych osób. Pary w Polsce często wybierają wspólne wyjście lub obdarowanie się prezentami. Co jest na szczycie popularności w 2020 r. w wyszukiwarce Google?