Salon samochodowy we Frankfurcie przyniósł nie tylko premierę elektrycznego Volkswagena ID.3, ale i prezentację zupełnie nowego logo oraz identyfikacji wizualnej. Opinie jak zwykle są podzielone. Volkswagen musiał jednak zmienić swój emblemat – i to nie tylko ze względu na konieczność sprzątania po dieselgate.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Frankfurt to targi wyjątkowe dla niemieckiej branży motoryzacyjnej. To pokaz sił, tworzenie absurdalnych instalacji i hal, prezentowanie najważniejszych modeli samochodów całemu światu. Francuzi raczej się tu nie pojawiają (wszak jesienne targi odbywają się naprzemiennie w Paryżu i Frankfurcie), a producenci z Dalekiego Wschodu starają się ledwie zaznaczyć swoją obecność.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.