Człowiek, który na wszystkim oszczędzał, w kampanii ING Banku Śląskiego
  • 1
  • 1
14.02.2020

Człowiek, który na wszystkim oszczędzał, w kampanii ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię promującą oszczędzanie. Marka przygotowała internetowy spot z okazji walentynek. To historia Joachima – człowieka, który na wszystkim oszczędzał.

Bohater spotu internetowego to Joachim, który w życiu na wszystkim oszczędzał. Aż do momentu, kiedy się zakochał. Wtedy jego życie diametralnie się zmieniło. Nadal oszczędza, ale już nie na tym, co dla niego ważne.

Poprzez zabawną i przekonującą historię pokazujemy, na czym nie warto oszczędzać. Odwołując się do prawdziwych insightów, chcemy zaangażować szeroką grupę odbiorców w Internecie. Walentynki to doskonała okazja, aby oszczędzić na rzeczach mniej istotnych, a zainwestować w to, co naprawdę ważne, np. w emocje, przeżycia i czas dla bliskich – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową.

Emisja spotu poprzedzona była częścią teaserową.

To jest oszczędny wpis.

Opublikowany przez ING Polska Poniedziałek, 10 lutego 2020

To jest oszczędna zapowiedź.

To jest oszczędna zapowiedź. ❤️

Opublikowany przez ING Polska Poniedziałek, 10 lutego 2020

Spot „Człowiek, który na wszystkim oszczędzał” jest częścią kampanii „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie – warto!”, która wystartowała w grudniu 2019 r. Prowadzona jest m.in. w telewizji, kinach, Internecie oraz na outdoorze.

  • Kreacja: Gong
  • Media: Mullen Lowe Media Hub
  • 1
Spot o człowieku, który na wszystkim oszczędzał

ING na walentynki przygotował spot o człowieku, który na wszystkim oszczędzał

14 lutego 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.02.2020

Walentynkowe trendy. Czego Polacy szukają w Google na Dzień Zakochanych?

Dzień Świętego Walentego, który obchodzimy 14 lutego, jest znany na całym świecie jako święto miłości i zakochanych. Wiąże się z szeregiem różnych zwyczajów: od składania i odnawiania przysiąg małżeńskich po wysyłanie listów miłosnych do ukochanych osób. Pary w Polsce często wybierają wspólne wyjście lub obdarowanie się prezentami. Co jest na szczycie popularności w 2020 r. w wyszukiwarce Google?

13 lutego 2020