Unilever przestanie kierować reklamy do dzieci poniżej 12. roku życia
  • 0
  • 1
14.02.2020

Unilever przestanie kierować reklamy do dzieci poniżej 12. roku życia

Unilever zadeklarował, że przestanie reklamować w mediach tradycyjnych i społecznościowych swoje produkty spożywcze i napoje dzieciom poniżej 12. roku życia. Nowe reguły mają wejść w życie do końca 2020 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.02.2020

Walentynkowe trendy. Czego Polacy szukają w Google na Dzień Zakochanych?

Dzień Świętego Walentego, który obchodzimy 14 lutego, jest znany na całym świecie jako święto miłości i zakochanych. Wiąże się z szeregiem różnych zwyczajów: od składania i odnawiania przysiąg małżeńskich po wysyłanie listów miłosnych do ukochanych osób. Pary w Polsce często wybierają wspólne wyjście lub obdarowanie się prezentami. Co jest na szczycie popularności w 2020 r. w wyszukiwarce Google?

13 lutego 2020