Narodziny SheroNarodziny SheroNarodziny SheroNarodziny Shero
Kobiety zaczynają to w sobie dostrzegać (kadr z Supergirl Fight Song)

Narodziny Shero

Narodziny Shero
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Upraszczanie świata i wszelkie „szaleństwa katalogowania” doprowadziły do tego, że wizerunek kobiety ograniczony został do dwóch typów. Panie były więc portretowane albo jako boginie ogniska domowego, albo jako sexy ladies. Do nie tak dawna obowiązywało to również w reklamie. Ale coś się zmieniło.

Na horyzoncie pojawiła się nowa persona, która zyskała miano Shero. Jej nadejście obwieściła Jennifer Zimmerman, odpowiadająca za strategię w agencji McGarryBowen. Stało się to podczas jednego z paneli tematycznych na zakończonym niedawno festiwalu The One Show.
Kim jest Shero?
Shero to silna kobieta. I – jak pisze Zimmerman, przyglądając się aktualnym trendom w rozrywce i marketingu – społeczeństwo coraz bardziej zaczyna cenić takie właśnie kobiety.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się