0 0 0 0 0 30.05.2019Mr. Ziggi – Zygmunt Chajzer wprowadza na rynek własną markę proszku do praniaPrezenter telewizyjny Zygmunt Chajzer tworzy markę proszku do prania Mr. Ziggi – podaje „Puls Biznesu”. Przez lata dziennikarz kojarzony był z reklamami brandu Vizir.
1 2 0 0 0 30.05.2019Drewnochron z kampanią „Chrońmy wiedzę na lata”Ruszyła akcja promująca markę Drewnochron (PPG Deco Polska), producenta środków do ochrony i dekoracji drewna. Koncept kampanii nawiązuje do emocji związanych z rodzinnymi relacjami.
0 3 0 0 0 30.05.2019Ikea odtwarza salon z „Simpsonów”, „Stranger Things” i „Przyjaciół”Ikea w Zjednoczonych Emiratach Arabskich rozpoczęła kampanię, w której odtworzyła wnętrza znane z seriali „Simpsonowie”, „Stranger Things” i „Przyjaciele”. Wykorzystała do tego własne meble i dekoracje. W nieznacznym stopniu skorzystała też z oprogramowania do projektowania 3D.
0 0 0 0 0 30.05.2019Rekordowy wzrost. Rynek europejskiej piłki nożnej wart ponad 28 mld euro. Badania DeloitteW sezonie 2017/2018 przychody europejskiego rynku futbolowego po raz kolejny pobiły rekord. Wyniosły 28,4 mld euro. Na jego dobrą kondycję wpłynęły przede wszystkim wyniki europejskich lig z tzw. wielkiej piątki (Bundesliga, La Liga, Ligue 1, Premier League i Serie A). Szczególne znaczenie miała angielska liga, która umocniła się na pozycji lidera pod względem osiąganych przychodów. To główne wnioski 28. edycji „Annual Review of Football Finance” firmy Deloitte.
1 0 0 0 0 29.05.2019„Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?”. Niepełnosprawni w filmie Santander Banku PolskaBlisko 5 mln* Polaków doświadcza niepełnosprawności. Co 6–8. osoba mijana na ulicy ma dostrzegalną lub (częściej) niewidoczną niepełnosprawność. Jakie są ich potrzeby? Jakie mają oczekiwania jako pracownicy, klienci? Santander Bank Polska realizuje kampanię pod hasłem „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?”.
0 1 0 0 1 29.05.2019Reklama dealera Porsche uznana w Wielkiej Brytanii za seksistowskąReklama Strasse Garage, dealera używanych samochodów Porsche, została zakazana przez brytyjską Advertising Standards Authority. Tamtejszy regulator rynku reklamy uznał ją za seksistowską i traktującą kobiety w przedmiotowy sposób.
1 2 0 0 0 29.05.2019Anna Guzik w kolejnej odsłonie kampanii marki HochlandWystartowała kampania marki Hochland z udziałem aktorki Anny Guzik. Motywem przewodnim działań jest kulinarne zastosowanie serów kremowych, z których można przyrządzić wiele kreatywnych dań.
0 5 0 0 3 29.05.2019Bieliźniana sesja matek w projekcie fotograficznym Change Lingerie i „More than size”Marka bieliźniarska Change Lingerie Polska i łotewski magazyn internetowy dla kobiet „More than size” tuż przed Dniem Matki zaprezentowały efekty sesji zdjęciowej „Kobieta – mama”. Modelkami zostały matki.
1 3 0 0 0 29.05.2019Gerard Piqué odwiedza dzieci w szkole w ramach kampanii Beko „Jedz jak mistrz”Według badania* 80% dzieci jadłoby zdrowe jedzenie, gdyby wiedziało, że tak odżywiają się ich idole. W związku z tym marka sprzętu AGD Beko opublikowała film, w którym Gerard Piqué, ambasador akcji „Jedz jak mistrz”, odwiedza dzieci w szkole i zachęca je do zdrowego odżywiania.
0 0 0 0 0 29.05.2019Grupa OLX inwestuje w Kiwi JobsGrupa OLX została inwestorem strategicznym w Kiwi Jobs. Polski start-up oferuje aplikację do szukania pracy, która koncentruje się na segmencie pracowników blue collar.