1 1 0 0 0 27.11.2019Cillit Bang w kampanii zachęca do upcyclinguMarka Cillit Bang (Reckitt Benckiser) zainicjowała akcję „Kiedy znika brud, pojawiają się pomysły”. Wraz z prowadzącym programy w HGTV Dominikiem Strzelcem marka zachęca do ponownego wykorzystania przedmiotów codziennego użytku.
0 2 0 0 0 27.11.2019Black Friday 2019: oznaki zwrotu ku bardziej odpowiedzialnej konsumpcji wśród europejskich konsumentówCzterech na dziesięciu Europejczyków deklaruje, że zainteresowanie zrównoważonym podejściem do życia zmotywowało ich do ograniczenia wydatków. Co to oznacza w kontekście zbliżającego się święta zakupowego, jakim jest Black Friday?
0 4 0 0 0 27.11.2019Branża farmaceutyczna liderem wydatków reklamowych w październiku 2019 r. Wydała ponad 651 mln zł. Raport IMMInstytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży farmaceutycznej w październiku 2019 r. Branża ta ogółem przeznaczyła 651 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
0 1 0 0 0 26.11.2019Netflix długoterminowym wynajmującym kultowego kina w Nowym JorkuNetflix wynajął nowojorskie kino Paris. Chce z niego uczynić centrum swoich wydarzeń, pokazów i premier kinowych.
1 1 0 0 0 26.11.2019„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. Huawei rusza z kampanią marketingowąHuawei wystartował z kampanią, która łączy w sobie elementy działań wizerunkowych i produktowych. Ich hasło brzmi: „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. Twarzą akcji jest ambasador marki, Robert Lewandowski.
1 1 0 0 0 26.11.2019Cherrissimo, marka czekoladek zachęca: „Podaruj sobie chwilę dla siebie”Należąca do grupy Mieszko marka Cherrissimo rozpoczęła w listopadzie kampanię telewizyjną „Zanurz się w chwili”. Jak przekonuje, intensywny tryb życia współczesnych kobiet powoduje, że często brakuje im chwil tylko dla siebie. A każdy taki moment wyrwany z zabieganej rzeczywistości to prezent, jaki kobieta może podarować samej sobie. Jego dopełnieniem może być delektowanie się smakiem pralin.
0 1 0 0 0 26.11.201994 mln zł ekwiwalentu reklamowego dla PKO BP dzięki EkstraklasieEkstraklasa wygenerowała dla PKO Banku Polskiego 94 mln zł w postaci ekwiwalentu reklamowego w okresie lipiec – październik 2019 r. Przez 3,5 miesiąca od startu rozgrywek na temat sponsora tytularnego w kontekście najwyższej polskiej ligi piłkarskiej ukazało się ponad 37,7 tys. publikacji.
1 1 0 0 0 26.11.2019„Świętna okazja dla firm” w świątecznej kampanii Orange22 listopada wystartowała kampania Orange dla firm. Ma zaprezentować świąteczną ofertę operatora.
0 1 0 0 0 26.11.2019Black Friday oraz Singles Day przebijają Boże Narodzenie i styczniowe wyprzedaże. Analiza GfKW zakresie elektroniki użytkowej, konsumenckiej i dóbr trwałych wartość sprzedaży w tygodniu, w którym przypada Black Friday, przewyższa bożonarodzeniowe obroty sklepów na rynkach w: Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Polsce i Brazylii – pokazuje analiza GfK. W Chinach najważniejszą okazję do skorzystania z promocji stanowi Singles Day, który generuje przychody trzykrotnie wyższe niż w przeciętnym tygodniu.
1 2 0 0 0 25.11.2019App for the Oceans – Adidas przygotował aplikację AR, która przenosi kupujących do zaśmieconego oceanuAdidas w swym paryskim sklepie przy Polach Elizejskich przygotował aktywację wykorzystującą wirtualną rzeczywistość. Za pomocą aplikacji App for the Oceans marka pokazuje, jak wykorzystuje plastik z recyklingu do produkcji butów.