1 22 0 0 0 15.09.2020 Aktualizacja: 18:0027.09.2020Spontaniczny Sztab Obywatelski odpowiada na billboardy Rot Marszu Niepodległości i prowadzi zbiórkęKilka dni temu organizacja Roty Marszu Niepodległości zamieściła w Warszawie plakaty z cytatami z Pisma Św., mającymi uderzać w osoby LGBT. Organizacja Spontaniczny Sztab Obywatelski postanowiła odpowiedzieć, cytując inne fragmenty, które nie przystają do dzisiejszych czasów.
0 3 0 0 0 15.09.2020Krytyczni wobec ekomarketingu, ale niekoniecznie wobec ekologii – to postawa 14% Polaków w badaniu SW ResearchZielony marketing nie każdemu przypada do gustu. Niektórych nawet irytuje. W dobie mody na ekologiczne przekazy 14% Polaków przejawia sceptycyzm wobec komunikacji proekologicznej. Nie oznacza to jednak, że odwracają się oni od samej ekologii – wynika z drugiej edycji badania „Ekobarometr” agencji SW Research.
0 1 0 0 0 14.09.2020Jak Polacy oceniają krajową kolej? Badanie Akademii Leona KoźmińskiegoZ jednej strony uważamy, że pociągi są wygodne, szybkie i stosunkowo tanie. Z drugiej – nadal jeżdżą zbyt rzadko i wciąż są za drogie, by korzystali z nich wszyscy zainteresowani. Badaczki z Akademii Leona Koźmińskiego sprawdziły, jak Polacy postrzegają podróże pociągiem.
0 1 0 0 0 14.09.2020J.C. Penney i Sears jako centra logistyczne Amazona? Trwają rozmowy na ten tematAmazon ma prowadzić rozmowy z Simon Property Group, właścicielem centrów handlowych J.C. Penney i Sears, w sprawie wykorzystania niektórych zamkniętych sklepów jako centrów logistycznych – twierdzi „The Wall Street Journal”. Nie wiadomo, o ilu sklepach mowa. Obie firmy odmawiają komentarza.
1 1 0 0 0 14.09.2020Drugie życie plastikowych butelek w chińskiej kampanii IkeiIkea przygotowała reklamę zatytułowaną „Bottles”. Opowiada w niej historię butelek, które ze śmieci zmieniają się w zasłony Gunrid.
0 5 0 0 0 14.09.2020Tatra w limitowanych opakowaniach z kampaniąMarka piwa Tatra wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Idea „Ludzie z charakterem” docenia bohaterów dnia codziennego – mistrzów w swoim fachu. Zmianie opakowań towarzyszyć będzie kampania telewizyjna oraz działania w Internecie i w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 14.09.2020Finlandia Vodka obsługiwana na Facebooku przez K2Marka Finlandia wybrała K2 do obsługi kreatywno-strategicznej w serwisie Facebook. W ramach współpracy agencja odpowiada za wypracowanie i realizację kompleksowej strategii kreatywnej obecności marki w social media. Zajmie się również koncepcją komunikacyjną i bieżącą moderacją postów.
0 6 0 0 0 14.09.2020Metropolia Krakowska z nową tożsamością wizualnąMetropolia Krakowska to stowarzyszenie tworzone przez Kraków i 14 otaczających go gmin. Głównym jego celem jest stwarzanie warunków do współpracy dla tworzących go samorządów. Organizacja właśnie zyskała nową tożsamość wizualną.
0 1 0 0 0 14.09.2020„The King is Back”: Puma podpisuje długoterminowe partnerstwo z Neymarem Jr.Firma Puma podpisała długoterminową współpracę z brazylijskim piłkarzem Neymarem Jr. reprezentowanym przez NR Sports. Piłkarz, który jest jednym z najbardziej utytułowanych sportowców swojego pokolenia, będzie nosił buty piłkarskie Puma King.
0 7 0 0 0 11.09.2020Polski Internet w sierpniu 2020 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w sierpniu 2020 r. wyniosła ogółem 27,2 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 21,6 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,3 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.