W ciągu ostatnich lat sprzedaż whisky wzrastała co roku o około 20%, a Polska była pod tym względem jednym z najszybciej rosnących rynków. Choć prognozowany wzrost zmniejszy się w najbliższych latach do około 8%, wciąż jesteśmy ważnym krajem dla wielu marek. Ale i krajem skutecznie ograniczającym możliwość promocji mocniejszych alkoholi.Zmiana stylu życia, wzorce napływające do nas z Zachodu, zamożniejsze społeczeństwo… Przyczyn wzrostu zainteresowania mocnymi alkoholami jest sporo. Whisky możemy kupić niemal w każdym dyskoncie czy osiedlowym sklepie. Jeszcze kilka lat temu było to nie do pomyślenia.
Uważny obserwator zauważy jednak pewną prawidłowość. Jesteśmy bombardowani reklamami piwa, a promocji mocniejszych trunków praktycznie nie uświadczymy, chyba że na wydzielonych sklepowych stoiskach z alkoholem.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.