Carrefour rezygnuje z platformy Marketplace
  • 0
  • 1
4.06.2020

Carrefour rezygnuje z platformy Marketplace

Carrefour zamknął platformę Marketplace dla zewnętrznych dostawców – podaje portal WiadomosciHandlowe.pl. Zadebiutowała ona pod koniec 2017 r.

Platforma została wygaszona z początkiem kwietnia 2020 r. Decyzja o tym, że Carrefour rezygnuje z jej prowadzenia, miała zostać podjęta jeszcze przed rozpoczęciem epidemii.

Marketplace miał być kolejnym krokiem ku wzmocnieniu pozycji marki w sektorze e-commerce. Stanowił część strategii omnichannel.

Źródło: www.wiadomoscihandlowe.pl

  • 1
Carrefour rezygnuje z Marketplace

Carrefour rezygnuje z Marketplace

 

4 czerwca 2020

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
4.06.2020

Jak koronawirus zmienił zwyczaje zakupowe Polaków? Badanie Mindshare Polska

Koronawirus zmienił wiele aspektów naszego codziennego życia. Jak potwierdza badanie Mindshare Polska, epidemia wpłynęła także na zwyczaje zakupowe Polaków. Największe spadki obecnie odnotowuje się w kategoriach produktów nieżywnościowych, m.in. odzieży, obuwia i paliwa. Z kolei w sektorze FMCG obserwuje się zwiększone zapotrzebowanie na artykuły będące podstawą codziennych posiłków, a zmniejszone na tzw. produkty przyjemnościowe.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.06.2020

W Polsce największe wydatki na zakupy sportowe ponoszą respondenci w wieku 35–44 lata. Raport „Sports Retail Study 2020” Deloitte

Prawie 65 proc. Europejczyków badanych przez Deloitte uprawia minimum jedną dyscyplinę sportu. Jak wynika z raportu „Sports Retail Study 2020”, w Polsce ten wskaźnik wynosi 76,2 proc., co plasuje nas na pierwszym miejscu spośród badanych 8 krajów. Na drugim miejscu, jeżeli chodzi o odsetek osób deklarujących aktywność fizyczną, plasuje się Francja (70 proc.). Kolejne są Austria (68 proc.) oraz Niemcy (65 proc.).