W Polsce największe wydatki na zakupy sportowe ponoszą respondenci w wieku 35–44 lata. Raport „Sports Retail Study 2020” Deloitte
  • 0
  • 1
4.06.2020

W Polsce największe wydatki na zakupy sportowe ponoszą respondenci w wieku 35–44 lata. Raport „Sports Retail Study 2020” Deloitte

Prawie 65 proc. Europejczyków badanych przez Deloitte uprawia minimum jedną dyscyplinę sportu. Jak wynika z raportu „Sports Retail Study 2020”, w Polsce ten wskaźnik wynosi 76,2 proc., co plasuje nas na pierwszym miejscu spośród badanych 8 krajów. Na drugim miejscu, jeżeli chodzi o odsetek osób deklarujących aktywność fizyczną, plasuje się Francja (70 proc.). Kolejne są Austria (68 proc.) oraz Niemcy (65 proc.).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50893 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

4 czerwca 2020

3 czerwca 2020