0 0 0 0 0 23.11.2018Kreatura 2018: 7 nagród głównych i 13 wyróżnień22 listopada odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie niezależnej kreacji Kreatura 2018. W tym roku nominowano 46 prac. Spośród nich jury konkursowe pod przewodnictwem Dawida Szczepaniaka, executive creative directora i partnera polskiego oddziału VML, przyznało 7 nagród głównych i 13 wyróżnień.
0 1 0 0 0 23.11.2018Gramofon na ciastko OreoMarka Oreo rozpoczęła sprzedaż miniaturowych gramofonów na Amazonie. Za płytę służy w nich okrągłe ciasteczko.
1 2 0 0 0 23.11.2018Katarzyna Nosowska jako św. Mikołaj śpiewa „Coraz bliżej święta” w reklamie Coca-ColiCoca-Cola zaprosiła do współpracy Katarzynę Nosowską. W tym roku to ona w stroju św. Mikołaja śpiewa piosenkę „Coraz bliżej święta”. Tegoroczna kampania świąteczna marki przebiega pod hasłem „Podaruj radość jak Mikołaj”.
1 0 0 0 0 23.11.2018MSZ ze spotem promującym Polskę jako ekologiczny rajZ okazji zbliżającego się szczytu klimatycznego COP24 Ministerstwo Spraw Zagranicznych przygotowało spot. Przekonuje w nim m.in., że w naszym kraju klimat konsekwentnie się poprawia, że rozwijane są ekologiczne źródła energii, a zrównoważone leśnictwo i troska o naturę pomagają absorbować CO2 z atmosfery.
0 3 0 0 0 23.11.2018Polak autorem plakatu dla Paryskiej Opery Narodowej na 350. rocznicę jej powstaniaPolski fotograf Tomasz Lazar wykonał zdjęcia do plakatu promującego balet „Kopciuszek” wystawiany przez Paryską Operę Narodową w 350. rocznicę rozpoczęcia działalności instytucji. Na fotografiach znalazła się tancerka Dorothée Gilbert, odtwórczyni głównej roli w spektaklu. Efekty tej współpracy można zobaczyć we wszystkich materiałach promocyjnych opery oraz na ulicach Paryża.
1 0 0 0 0 23.11.2018Klienci Warty chwalą jakość obsługi w kampanii wizerunkowej z udziałem Marcina Prokopa22 listopada wystartowała kampania wizerunkowa Warty. Promuje jakość obsługi klienta. Do udziału w niej ubezpieczyciel zaprosił swoich klientów, których prawdziwe historie będą prezentowane w reklamach. W spotach występuje też Marcin Prokop.
0 16 0 0 0 23.11.2018Premiera kolekcji H&M i Moschino5 listopada odbyła się premiera kolekcji Moschino dla H&M. Osadzona jest w popartowej estetyce charakterystycznej dla Jeremy’ego Scotta, dyrektora kreatywnego włoskiego domu mody.
0 2 0 0 0 23.11.2018Produkt już nie jest najważniejszy – badanie SalesforceDla 80% klientów doświadczenie zapewniane przez firmę jest równie ważne jak sam produkt lub usługa. 57% klientów decyduje się przejść do konkurencji, jeśli ta zdoła zapewnić lepsze doświadczenia lub zachowa się zgodnie z oczekiwaniami – pokazuje badanie „Trends in Integrated Customer Experience” firmy Salesforce.
0 1 0 0 0 22.11.2018Blend PR – nowa agencja zintegrowanej komunikacjiW październiku w Poznaniu powstała agencja zintegrowanej komunikacji Blend PR. Siłą wchodzącej na rynek marki ma być przede wszystkim rozległa wiedza ekspertów oraz interdyscyplinarność działań.
0 3 0 0 0 22.11.2018Zdrowia, szczęścia i jeszcze raz pieniędzy, czyli czego życzą sobie pracownicy na święta. Badanie SW ResearchNajczęściej na święta życzymy sobie zdrowia, szczęścia, a prawie połowa z nas jako trzecie wymienia pieniądze. Święta kojarzą się Polakom nie tylko z zapachem choinki czy rodzinną atmosferą. Także z gorączką zakupów i dodatkowymi wydatkami, na które trzeba się wcześniej przygotować. Te coraz częściej są finansowane podarunkami od pracodawcy. Takie są wnioski z badania „Szef pomaga Mikołajowi”, zrealizowanego przez SW Research na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.