Carrefour uruchamia Marketplace dla zewnętrznych dostawców
  • 0
  • 1
30.10.2017

Carrefour uruchamia Marketplace dla zewnętrznych dostawców

Carrefour Polska wdraża na swojej stronie internetowej koncept Marketplace. Dołączają do niego zewnętrzni dostawcy. W ten sposób firma rozbudowuje asortyment produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

30 października 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
30.10.2017

W 2021 r. wartość rynku kosmetyków w Polsce ma wynieść 20 mld zł – prognozuje Deloitte

Ostatnie lata to intensywny czas rozwoju branży kosmetycznej w Polsce. Koncerny międzynarodowe konkurują z licznymi małymi polskimi manufakturami. Z wyliczeń firmy doradczej Deloitte wynika, że wartość tego rynku w naszym kraju w 2016 r. wyniosła 16 mld zł. Dzięki działalności przemysłu kosmetycznego polska gospodarka wytworzyła ponad 7 mld zł wartości dodanej, zapewniając miejsca pracy 43 tys. osób.