Lego wstrzymuje komunikację zestawów klocków z policjantami po protestach związanych ze śmiercią George’a Floyda - Marketing przy Kawie
Lego wstrzymuje komunikację zestawów klocków z policjantami po protestach związanych ze śmiercią George’a Floyda
  • 0
  • 1
4.06.2020 Aktualizacja:

Lego wstrzymuje komunikację zestawów klocków z policjantami po protestach związanych ze śmiercią George’a Floyda

Śmierć czarnoskórego George’a Floyda, do której przyczynił się policjant, wywołała serię demonstracji w USA. Firma Lego postanowiła usunąć ze sprzedaży blisko 30 zestawów klocków, w których pojawiają się figurki policjantów, komisariaty czy pojazdy służb.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54991 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 czerwca 2020

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 3
4.06.2020

Jak koronawirus zmienił zwyczaje zakupowe Polaków? Badanie Mindshare Polska

Koronawirus zmienił wiele aspektów naszego codziennego życia. Jak potwierdza badanie Mindshare Polska, epidemia wpłynęła także na zwyczaje zakupowe Polaków. Największe spadki obecnie odnotowuje się w kategoriach produktów nieżywnościowych, m.in. odzieży, obuwia i paliwa. Z kolei w sektorze FMCG obserwuje się zwiększone zapotrzebowanie na artykuły będące podstawą codziennych posiłków, a zmniejszone na tzw. produkty przyjemnościowe.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 3
4.06.2020

W Polsce największe wydatki na zakupy sportowe ponoszą respondenci w wieku 35–44 lata. Raport „Sports Retail Study 2020” Deloitte

Prawie 65 proc. Europejczyków badanych przez Deloitte uprawia minimum jedną dyscyplinę sportu. Jak wynika z raportu „Sports Retail Study 2020”, w Polsce ten wskaźnik wynosi 76,2 proc., co plasuje nas na pierwszym miejscu spośród badanych 8 krajów. Na drugim miejscu, jeżeli chodzi o odsetek osób deklarujących aktywność fizyczną, plasuje się Francja (70 proc.). Kolejne są Austria (68 proc.) oraz Niemcy (65 proc.).