20 promocyjnych ofert polskich narzędzi SaaS - Marketing przy Kawie
20 promocyjnych ofert polskich narzędzi SaaS
  • 0
  • 0
4.06.2020 Materiał przygotowany we współpracy z TeleCube

20 promocyjnych ofert polskich narzędzi SaaS

Telefonia TeleCube.pl opublikowała na swoim blogu listę 20 polskich narzędzi SaaS, marketingowych i zarządczych, z których nowi użytkownicy mogą obecnie skorzystać na preferencyjnych warunkach. Dostawcy ujętych w zestawieniu rozwiązań oferują na nie atrakcyjne rabaty i wydłużony okres testowy.

Promocje produktów w chmurze, czyli wyjście naprzeciw potrzebom rynku

Sytuacja, jaka ma miejsce na rynku w ostatnich miesiącach, zaskoczyła wiele firm i spowodowała, że musiały one sprostać nowym wyzwaniom. Przede wszystkim w krótkim czasie trzeba było zmienić system pracy z biurowej na zdalną, a dodatkowo znaleźć rozwiązania pozwalające ograniczyć koszty, przynajmniej tymczasowo.

Zwiększył się zatem zdecydowanie popyt na produkty w chmurze, szczególnie te, które można pozyskać w okazyjnej cenie. Mając to na uwadze, telefonia TeleCube przygotowała przegląd polskich narzędzi SaaS z obszaru marketingu i zarządzania, wraz z odpowiadającymi im promocjami.

– Szukając w mediach informacji o zniżkach na usługi w chmurze, polecane do pracy zdalnej, znajdujemy przede wszystkim propozycje zagranicznych programów. Trudno znaleźć zestawienie, w którym przeważającymi byłyby polskie produkty. W związku z tym postanowiliśmy przygotować listę stricte rodzimych promocyjnych ofert narzędzi SaaS z obszarów marketingu i zarządzania. Tak powstało zestawienie, które zamieściliśmy na naszym blogu, a które obecnie ma swoją reedycję, wzbogaconą o kolejne pozycje – mówi Kamil Pietrasik, dyrektor ds. marketingu telefonii TeleCube.pl.

Sprawdź oferty, przetestuj wybrane rozwiązania

Przegląd przygotowany przez TeleCube zawiera szeroki wachlarz narzędzi spełniających zróżnicowane potrzeby firm. Oto wszystkie programy, które można znaleźć w zestawieniu, w podziale według obszarów, do których przynależą.

  • CRM (CRM Vision, Egito)
  • E-mail marketing (SAREsystem)
  • Fakturowanie online (Fakturownia)
  • Kreator stron WWW (WebWave)
  • Marketing automation (SAREhub)
  • Monitoring mediów (Brand24, Newspoint)
  • Planowanie, monitorowanie, optymalizacja SEO, SEM (SEMStorm, Senuto)
  • Prowadzenie i założenie sklepu internetowego (Shoper, Sky-shop.pl)
  • Telekonferencje (TeleCube.pl)
  • Tworzenie ankiet (Ankieteo)
  • Umowy online (Pergamin)
  • Wirtualna centrala telefoniczna (telefonia VoIP TeleCube.pl)
  • Zarządzanie kadrami (HRnest)
  • Zarządzanie projektami (HeySpace, IC Project)
  • Zarządzanie sprzedażą (BaseLinker)

Oferowane przez dostawców promocje są bardzo różnorodne. Przykładowo: CRM Vision, Brand24, Newspoint czy systemy Sare proponują na stałe 20% zniżki na swoje pakiety, Pergamin to z kolei aż 70% rabatu, a telekonferencje TeleCube można nabyć taniej o ponad 50%. Warto zatem zapoznać się ze wszystkimi propozycjami (w artykule na blogu opisano też krótko każdy produkt), przeanalizować je i wybrać te, które mogą okazać się przydatne i zwiększą efektywność funkcjonowania firmy.

Zawarte w zestawieniu rozwiązania można przetestować, dzięki czemu ewentualne podjęcie decyzji o ich zakupie będzie łatwiejsze i świadome.

Pełny spis programów przygotowany przez TeleCube wraz z ich opisem można znaleźć na stronie: telecube.pl/blog/20-polskich-narzedzi-w-chmurze-w-promocyjnej-ofercie/. W przypadku dwóch ofert promocja kończy się już za około 2 tygodnie, dlatego warto zajrzeć do artykułu jak najszybciej, żeby nie stracić niepowtarzalnych okazji.

4 czerwca 2020

  • 0
  • 7
  • 0
4.06.2020

Jak koronawirus zmienił zwyczaje zakupowe Polaków? Badanie Mindshare Polska

Koronawirus zmienił wiele aspektów naszego codziennego życia. Jak potwierdza badanie Mindshare Polska, epidemia wpłynęła także na zwyczaje zakupowe Polaków. Największe spadki obecnie odnotowuje się w kategoriach produktów nieżywnościowych, m.in. odzieży, obuwia i paliwa. Z kolei w sektorze FMCG obserwuje się zwiększone zapotrzebowanie na artykuły będące podstawą codziennych posiłków, a zmniejszone na tzw. produkty przyjemnościowe.