Jak koronawirus zmienił zwyczaje zakupowe Polaków? Badanie Mindshare Polska
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 7
4.06.2020

Jak koronawirus zmienił zwyczaje zakupowe Polaków? Badanie Mindshare Polska

Koronawirus zmienił wiele aspektów naszego codziennego życia. Jak potwierdza badanie Mindshare Polska, epidemia wpłynęła także na zwyczaje zakupowe Polaków. Największe spadki obecnie odnotowuje się w kategoriach produktów nieżywnościowych, m.in. odzieży, obuwia i paliwa. Z kolei w sektorze FMCG obserwuje się zwiększone zapotrzebowanie na artykuły będące podstawą codziennych posiłków, a zmniejszone na tzw. produkty przyjemnościowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48913 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

4 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.06.2020

W Polsce największe wydatki na zakupy sportowe ponoszą respondenci w wieku 35–44 lata. Raport „Sports Retail Study 2020” Deloitte

Prawie 65 proc. Europejczyków badanych przez Deloitte uprawia minimum jedną dyscyplinę sportu. Jak wynika z raportu „Sports Retail Study 2020”, w Polsce ten wskaźnik wynosi 76,2 proc., co plasuje nas na pierwszym miejscu spośród badanych 8 krajów. Na drugim miejscu, jeżeli chodzi o odsetek osób deklarujących aktywność fizyczną, plasuje się Francja (70 proc.). Kolejne są Austria (68 proc.) oraz Niemcy (65 proc.).

3 czerwca 2020