0 4 0 0 0 16.06.2020PBC publikuje raport na temat polskich przedsiębiorcówPolskie Badania Czytelnictwa opublikowały raport na temat sytuacji przedsiębiorców. Porównano w nim okres wzrostu gospodarczego z połowy 2018 r. z początkiem recesji związanej z pandemią, czyli z okresu marzec-kwiecień 2020 r.
0 8 0 0 0 16.06.2020CD Projekt Red zmienił logo na tęczoweWydawca i producent gier komputerowych CD Projekt Red tymczasowo zmienił logo na tęczowe. W komentarzach na Facebooku rozpętała się burza.
1 1 0 0 0 16.06.2020„Rzeczpospolita” z wydaniem jubileuszowym na 100-lecie oraz kampanią „Wszystkie strony w dyskusji”15 czerwca – dokładnie po stu latach od publikacji pierwszego numeru „Rzeczpospolitej” – ukazało się wydanie jubileuszowe, przypominające najważniejsze wydarzenia z historii dziennika. Towarzyszy temu kampania wizerunkowa pod hasłem „Wszystkie strony w dyskusji”.
1 1 0 0 0 16.06.2020Andrzej Bargiel ambasadorem marki LottoDo grona ambasadorów Totalizatora Sportowego dołączył skialpinista Andrzej Bargiel. Sportowiec współpracował już ze spółką w przeszłości. Teraz ponownie stał się członkiem sportowej rodziny Lotto.
0 2 0 0 0 16.06.2020Qczaj ambasadorem kampanii „Zacznij z dobrą nutą” Żywca Zdroju1 czerwca wystartowała kampania promująca nowość w ofercie produktów smakowych marki Żywiec Zdrój – wodę z nutą owoców Zero cukru. Hasło działań to „Zacznij z dobrą nutą”. Ambasadorem kampanii został trener i motywator Daniel Józek, czyli Qczaj.
0 10 0 0 0 15.06.2020„Lechendy zakładają wygraną” – muzyczna akcja konsumencka LechaW ramach aktywacji „Lechendy zakładają wygraną” marka Lech powraca z muzyczną platformą. Wraz z nią pojawi się kolekcjonerska edycja puszek oraz koszulki z wzorami autorstwa młodych designerów i Jerzego Owsiaka.
0 1 0 0 0 15.06.2020Marc Whitten z Amazona: niektóre nawyki konsumenckie mogły trwale się zmienićNiektóre z nawyków, które konsumenci wytworzyli w czasie pandemii, mogą zostać utrwalone – twierdzi wiceprezes Amazona ds. urządzeń i usług rozrywkowych. W wywiadzie dla serwisu Protocol Marc Whitten ujawnił, że to, do czego ludzie wykorzystują urządzenia, zmieniło się diametralnie w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
0 1 0 0 0 15.06.2020Łowicz obsługiwany w Internecie przez Peppermint powered by QuadNależąca do Maspeksu marka Łowicz nawiązała współpracę z Peppermint powered by Quad. Agencja będzie świadczyć usługi z zakresu digitalu.
0 7 0 0 0 15.06.2020Polski Internet w maju 2020 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w maju 2020 r. wyniosła ogółem 27,7 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 1 0 0 0 15.06.2020Adrino DigitALL wprowadza Tarczę reklamową dla przedsiębiorcówAdrino DigitALL, największa w Polsce sieć reklamy native i rich media, zapowiedziała akcję „Tarcza reklamowa dla przedsiębiorców od Adrino”. Za każde 500 zł przeznaczone na kampanię przedsiębiorcy otrzymają drugie 500 zł na pakiet dodatkowej powierzchni reklamowej. Wydając zatem 1000 zł, otrzymuje się świadczenia o wartość 2000 zł. Akcja wystartowała 25 maja 2020 r. i jest skierowana do małych przedsiębiorstw dotkniętych skutkami pandemii. Maksymalna wartość dodatkowej powierzchni reklamowej wynosi 10 000 zł.