0 3 0 0 0 3.12.2018Samsung wyprzedził P&G w rankingu największych światowych reklamodawców według magazynu „Ad Age”Zmieniła się kolejność w rankingu największych reklamodawców świata według pisma „Ad Age”. Pierwsze miejsce zajął Samsung, wyprzedzając P&G. Na podium znajduje się jeszcze L’Oréal.
1 0 0 0 0 3.12.2018„GIF me food” – kampania wizerunkowa marki PizzaPortal.plPlatforma do zamawiania jedzenia przez Internet PizzaPortal.pl rozpoczyna kampanię reklamową „GIF me food”. Głównym narzędziem komunikacyjnym są animowane GIF-y, którymi internauci chętnie posługują się w trakcie sieciowych rozmów.
0 1 0 0 0 3.12.2018W 2019 r. rynek reklamowy w Polsce będzie rósł mimo niższego tempa rozwoju gospodarki. Prognozuje ZenithWedług prognozy agencji mediowej Zenith wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w 2019 r. o 4,2%. Sięgnie kwoty 7,919 mld zł netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w przyszłym roku o 4%, a ich suma zamknie się w kwocie 604 mld dol.
0 1 0 0 0 3.12.2018Bankier.pl wprowadza porównywarkę finansową i prezentuje brand heroNa jedną dobę stronę Bankier.pl przejął fenek w czerwonych szelkach. To brand hero porównywarki finansowej Smart Bankier. Zaprasza odbiorców do zapoznania się z nową sekcją.
3 0 0 0 1 3.12.2018Influencerzy byli skłonni zapłacić 600 dol. za buty warte 20 dol. Eksperyment marki PaylessFirma Payless zajmująca się internetową sprzedażą taniego obuwia otworzyła fałszywy luksusowy butik. Sprzedawała w nim buty, których ceny na stronie wahały się od 20 do 40 dol. Odpowiednia ekspozycja i oprawa sprawiły jednak, że znalazły się osoby, które gotowe były zapłacić 600 dol. za parę.
0 1 0 0 0 3.12.2018„Dajwór na święta” – krakowska ulica w kampanii świątecznej CH BonarkaKrakowskie centrum handlowe Bonarka rozpoczęło kampanię świąteczną z udziałem ambasadorki marki, Małgorzaty Kożuchowskiej. Hasło akcji – „Dajwór na święta” – odnosi się do nazwy jednej z krakowskich ulic.
0 9 0 0 0 3.12.2018„Postaw zdro przed fit” – nietypowa kampania sieci klubów fitnessRuszyła kampania sieci klubów fitness Zdrofit. Jej hasłem jest: „Postaw zdro przed fit”. Akcja zachęca do ćwiczenia dla zdrowia i w zgodzie ze sobą – w opozycji do ulegania presji efektów, wyglądu czy nienagannej sylwetki.
0 4 0 0 0 30.11.2018Wielcy malarze przewożą obrazy w kampanii Welti-FurrerWelti-Furrer to szwajcarska firma, która zajmuje się transportem dzieł sztuki. Rozpoczęła właśnie kampanię prasową i OOH, w której zmieniła swoich kurierów w znanych artystów.
0 0 0 0 1 30.11.2018Zlikwidowano dwie firmy, które wyłudziły od reklamodawców miliony dolarówDepartament Sprawiedliwości USA oskarżył osiem osób o udział w dużym oszustwie internetowym. Fałszując wyświetlenia reklam, miały one wyłudzić od firm w sumie 36 mln dol.
1 2 0 0 0 30.11.2018Zima w 4F. Marka promuje narciarską kolekcjęMarka 4F rozpoczęła kampanię promującą linię odzieży narciarskiej HQ Performance. W spocie przekonuje, że technologie tworzą ze sportem zgraną drużynę.