„Rzeczpospolita” zamierza powstrzymać epidemię dezinformacji. Ruszyła kampania „Odporni na dezinformację” - Marketing przy Kawie
„Rzeczpospolita” zamierza powstrzymać epidemię dezinformacji. Ruszyła kampania „Odporni na dezinformację”
  • 0
  • 3
4.05.2020

„Rzeczpospolita” zamierza powstrzymać epidemię dezinformacji. Ruszyła kampania „Odporni na dezinformację”

Rozprzestrzeniają się jak wirus, a nieumiejętność odróżnienia ich od sprawdzonych informacji to problem społeczny, który nasilił się w czasie epidemii koronawirusa. „Odporni na dezinformację” to kampania „Rzeczpospolitej”, która ma zwiększyć społeczną odporność na fake newsy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56424 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 maja 2020

30 kwietnia 2020