Wydaje się, że reklama prasowa z dnia na dzień traci na znaczeniu. Pierwsze spojrzenie na miniony rok zdaje się potwierdzać te przypuszczenia. Nadal jednak mówienie o śmierci „printu” to duża przesada.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jeśli chodzi o sytuację prasy i innych mediów z perspektywy reklamowej, na dokładne podsumowania przyjdzie nam jeszcze poczekać. Można już jednak wyciągnąć pierwsze wnioski.
Po trzech ubiegłorocznych kwartałach, według badań Starcomu, polski rynek reklamy był wart 6,9 mld zł, co oznacza wzrost o 2,9 proc. w stosunku do 2018 roku. Rosły wydatki reklamowe sektorów: motoryzacja, czas wolny i podróże oraz żywność.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.