„Lechendy zakładają wygraną” – muzyczna akcja konsumencka Lecha
  • 0
  • 10
15.06.2020

„Lechendy zakładają wygraną” – muzyczna akcja konsumencka Lecha

W ramach aktywacji „Lechendy zakładają wygraną” marka Lech powraca z muzyczną platformą. Wraz z nią pojawi się kolekcjonerska edycja puszek oraz koszulki z wzorami autorstwa młodych designerów i Jerzego Owsiaka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.06.2020

Adrino DigitALL wprowadza Tarczę reklamową dla przedsiębiorców

Adrino DigitALL, największa w Polsce sieć reklamy native i rich media, zapowiedziała akcję „Tarcza reklamowa dla przedsiębiorców od Adrino”. Za każde 500 zł przeznaczone na kampanię przedsiębiorcy otrzymają drugie 500 zł na pakiet dodatkowej powierzchni reklamowej. Wydając zatem 1000 zł, otrzymuje się świadczenia o wartość 2000 zł. Akcja wystartowała 25 maja 2020 r. i jest skierowana do małych przedsiębiorstw dotkniętych skutkami pandemii. Maksymalna wartość dodatkowej powierzchni reklamowej wynosi 10 000 zł.