Lody z owadami i inne sposoby walki prasy o przetrwanie na dzisiejszym rynkuLody z owadami i inne sposoby walki prasy o przetrwanie na dzisiejszym rynkuLody z owadami i inne sposoby walki prasy o przetrwanie na dzisiejszym rynkuLody z owadami i inne sposoby walki prasy o przetrwanie na dzisiejszym rynku
Prasa uczy o przyszłości światowej diety (źr. „The Economist”)

Lody z owadami i inne sposoby walki prasy o przetrwanie na dzisiejszym rynku

Lody z owadami i inne sposoby walki prasy o przetrwanie na dzisiejszym rynku
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

W trudnych dla siebie czasach magazyny drukowane sięgają po nowe sposoby promocji. Konkurencja nie polega tylko na śrubowaniu jakości materiałów. Stunt advertising oraz akcje społeczne są obiecującym reklamowym nurtem dla znanych tytułów.

Wydawany od 1843 roku „The Economist” jest specjalistycznym tygodnikiem, który sprzedaje również internetowy dostęp do swoich materiałów. Choć wydanie mobile wciąż jest mniej popularne od papierowego, można zauważyć coroczny wzrost sprzedaży tej edycji o 300%. Takie wyniki to zasługa nie tylko promocji online, lecz i bezpośredniego kontaktu z czytelnikami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się