Marc Whitten z Amazona: niektóre nawyki konsumenckie mogły trwale się zmienić
  • 0
  • 1
15.06.2020

Marc Whitten z Amazona: niektóre nawyki konsumenckie mogły trwale się zmienić

Niektóre z nawyków, które konsumenci wytworzyli w czasie pandemii, mogą zostać utrwalone – twierdzi wiceprezes Amazona ds. urządzeń i usług rozrywkowych. W wywiadzie dla serwisu Protocol Marc Whitten ujawnił, że to, do czego ludzie wykorzystują urządzenia, zmieniło się diametralnie w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.06.2020

Adrino DigitALL wprowadza Tarczę reklamową dla przedsiębiorców

Adrino DigitALL, największa w Polsce sieć reklamy native i rich media, zapowiedziała akcję „Tarcza reklamowa dla przedsiębiorców od Adrino”. Za każde 500 zł przeznaczone na kampanię przedsiębiorcy otrzymają drugie 500 zł na pakiet dodatkowej powierzchni reklamowej. Wydając zatem 1000 zł, otrzymuje się świadczenia o wartość 2000 zł. Akcja wystartowała 25 maja 2020 r. i jest skierowana do małych przedsiębiorstw dotkniętych skutkami pandemii. Maksymalna wartość dodatkowej powierzchni reklamowej wynosi 10 000 zł.

10 czerwca 2020