Fakty i mity polskiego small businessu, czyli lekcja etnografiiFakty i mity polskiego small businessu, czyli lekcja etnografiiFakty i mity polskiego small businessu, czyli lekcja etnografiiFakty i mity polskiego small businessu, czyli lekcja etnografii
Młodzi często nadają rodzinnemu biznesowi nowy kierunek (fot. Michał Nowosielski/Fotolia)

Fakty i mity polskiego small businessu, czyli lekcja etnografii

Fakty i mity polskiego small businessu, czyli lekcja etnografii
Agata Wiszniewska, Janusz Komór

Agata Wiszniewska, Janusz Komór

-

, EEI Market Research

Agata Wiszniewska, Janusz Komór

Agata Wiszniewska, Janusz Komór

EEI Market Research

„Pracuję w firmie rodzinnej. Ciągnę już kilka biznesów, ale chętnie wejdę w kolejną branżę, jeśli są tam pieniądze. Nie marzę o wielkiej firmie”. Pod tymi stwierdzeniami mógłby podpisać się modelowy polski drobny przedsiębiorca. A nowych przedsiębiorców jest w Polsce znacznie mniej niż start-upów – to teza istotna z marketingowej perspektywy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się