Przedsiębiorcy o sobie – reklama o przedsiębiorcach. MŚP jako grupa docelowaPrzedsiębiorcy o sobie – reklama o przedsiębiorcach. MŚP jako grupa docelowaPrzedsiębiorcy o sobie – reklama o przedsiębiorcach. MŚP jako grupa docelowaPrzedsiębiorcy o sobie – reklama o przedsiębiorcach. MŚP jako grupa docelowa
Reklama kierowana do niej często do niej nie przemawia (fot. Tyler Olson/Fotolia)

Przedsiębiorcy o sobie – reklama o przedsiębiorcach. MŚP jako grupa docelowa

Przedsiębiorcy o sobie – reklama o przedsiębiorcach. MŚP jako grupa docelowa
Agata Wiszniewska, Janusz Komór

Agata Wiszniewska, Janusz Komór

-

, EEI Market Research

Agata Wiszniewska, Janusz Komór

Agata Wiszniewska, Janusz Komór

EEI Market Research

„Kulczykiem nie jestem. Często pracuję ze swoimi pracownikami, jak trzeba. W zasadzie cały czas myślę o firmie. Ale inni wiedzą swoje: pieniądze spadają mi z nieba...” – to kolejna próbka autorefleksji typowego reprezentanta polskiego sektora MŚP. Co tymczasem często mówi o nim (i do niego) polska reklama?

Badania small businessu, prowadzone od lat przez Agatę Wiszniewską i Janusza Komora (EEI Market Research) niezmiennie pokazują, że przedsiębiorcy w Polsce są przekonani o braku szacunku społecznego do nich jako grupy społecznej. Najbardziej bolesne dla właścicieli firm jest powszechne, ich zdaniem, przeświadczenie, że pieniądze przychodzą im łatwo, niemal spadają z nieba.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się