Strategia employee advocacy – czym jest i jakie są jej perspektywy na najbliższe lataStrategia employee advocacy – czym jest i jakie są jej perspektywy na najbliższe lataStrategia employee advocacy – czym jest i jakie są jej perspektywy na najbliższe lataStrategia employee advocacy – czym jest i jakie są jej perspektywy na najbliższe lata
Tworzycie razem firmę. Może zaczniecie wspólnie budować jej markę – razem ze swoją własną? (fot. Pixabay)

Strategia employee advocacy – czym jest i jakie są jej perspektywy na najbliższe lata

Strategia employee advocacy – czym jest i jakie są jej perspektywy na najbliższe lata
Klaudia Kolman

Klaudia Kolman

-

social media specialist, Up & More

Klaudia Kolman

Klaudia Kolman

social media specialist
Up & More

Absolwentka kulturoznawstwa, aktualnie w trakcie studiów na kierunku psychologia. Odpowiedzialna za prowadzenie firmowych profili na Facebooku, Instagramie oraz LinkedIn, ciągle poszerzająca wiedzę i horyzonty. W jej portfolio znajdują się takie marki jak Honda Plaza, Delsey Poland, Home Invest, Lidex, Lula Pink czy Secret Place. Łączy zamiłowanie do social mediów z pasją do branży erotycznej.

Jak efektywnie promować działania swojej firmy, nie zaprzęgając do tego sztabu specjalistów i nie generując większych kosztów na kampanie promocyjne? Co zrobić, by wzrosła rozpoznawalność marki, a co za tym idzie – jej zyski? Sposobem na to może być dobrze przygotowana i opracowana strategia employee advocacy. Krótko mówiąc – postaw na swoich pracowników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się