Marka krążków antykoncepcyjnych mówi w reklamie o waginie
  • 1
  • 1
9.07.2020

Marka krążków antykoncepcyjnych mówi w reklamie o waginie

Annovera to marka dopochwowych krążków antykoncepcyjnych. Właśnie przygotowała spot zatytułowany „Va.Gi.Na”, w którym zachęca do odrzucenia eufemistycznych określeń.

Marka zwraca uwagę, że w XXI w. wciąż bardzo wiele kobiet czuje się skrępowanych, nazywając rzeczy po imieniu. W rozpoczętej kampanii występuje więc przeciw używania „the V-word” („słowa na w”). Jak przekonuje, sprawia ono, że mówienie o kobiecym układzie rozrodczym brzmi krępująco, wstydliwie lub nieprzyzwoicie.

W związku z tym w spocie lektorka kilkakrotnie na głos wypowiada słowo „vagina”, wyraźnie podkreślając je za każdym razem.

Reklama kontynuuje trend obecny ostatnio w przekazach kierowanych do kobiet. Nie tylko porzuca zakorzenione w języku eufemizmy i metafory stosowane przez marki, ale i bezpośrednio przeciwstawia się stygmatom, które sprawiły, że takie podejście wydaje się konieczne.

Działania dla marki Annovera przygotowała agencja McCann.

Źródło: www.adweek.com

  • 1
Annovera

Annovera mówi głośno: wagina

9 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.07.2020

Covid(n)owe plany zakupowe Polaków – badanie Dentsu Aegis Network Polska

Nastroje Polaków od momentu pojawienia się pandemii Covid-19, jak również w jej trakcie kształtowały się bardzo różnorodnie. Niektóre grupy społeczne bardziej, inne mniej, ale każdy z ankietowanych w badaniu Dentsu Aegis Network Polska odczuł wpływ wirusa, a w jego konsekwencji również lockdownu na swoje samopoczucie, budżet czy plany. Dział analityczny firmy zapytał Polaków w dwóch falach (marzec i maj) o to, jak w tym czasie zmieniły się ich tendencje zakupowe.