Pamiętasz Winstona Wolfa z „Pulp Fiction”? To niewątpliwie typ profesjonalisty z wyjątkową marką. Nie afiszuje się z nią jednak na każdym kroku. Właściwi ludzie mogą poprosić go o pomoc i zawsze mogą na niego liczyć. Jego usługi są drogie, a jego polecenia wykonywane bez dyskusji. W każdym razie dyskusja nie trwa długo.Wolf, grany znakomicie przez Harveya Keitela, jest przykładem człowieka, który już wypracował swoją markę. Nie wiemy, jak do tego doszedł. Dowiadujemy się jednak, jak pracuje i jak wiele znaczy jego nazwisko w środowisku, w którym ten człowiek się obraca. Każdy chciałby mieć taką markę, prawda?
Trzeba być pewnym swego
Wśród profesjonalistów z aspiracjami droga do własnej marki zaczyna się często jeszcze na początku wykresu Krugera-Dunninga.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.