Podejdź do marki osobiściePodejdź do marki osobiściePodejdź do marki osobiściePodejdź do marki osobiście
Kształtowanie marki osobistej wymaga uwagi i ostrożności (fot. Pixabay)

Podejdź do marki osobiście

Podejdź do marki osobiście
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Pamiętasz Winstona Wolfa z „Pulp Fiction”? To niewątpliwie typ profesjonalisty z wyjątkową marką. Nie afiszuje się z nią jednak na każdym kroku. Właściwi ludzie mogą poprosić go o pomoc i zawsze mogą na niego liczyć. Jego usługi są drogie, a jego polecenia wykonywane bez dyskusji. W każdym razie dyskusja nie trwa długo.

Wolf, grany znakomicie przez Harveya Keitela, jest przykładem człowieka, który już wypracował swoją markę. Nie wiemy, jak do tego doszedł. Dowiadujemy się jednak, jak pracuje i jak wiele znaczy jego nazwisko w środowisku, w którym ten człowiek się obraca. Każdy chciałby mieć taką markę, prawda?
Trzeba być pewnym swego
Wśród profesjonalistów z aspiracjami droga do własnej marki zaczyna się często jeszcze na początku wykresu Krugera-Dunninga.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się