GoldenSubmarine tworzy LabZ
  • 0
  • 1
10.07.2020

GoldenSubmarine tworzy LabZ

Agencja GoldenSubmarine stworzyła LabZ (Laboratorium Zmian). To interdyscyplinarny zespół złożony z ekspertów firmy. Pracuje on w podejściu service design i wspiera klientów w rozwiązywaniu problemów, szukając innowacyjnych rozwiązań.

Większość usług, z których korzystaliśmy do tej pory, po pandemii wymagać będzie przeprojektowania. Zmiana myślenia i dostosowanie się do nowych zasad, np. ekonomii półtora metra czy usług bezdotykowych, stają się już powoli nową normą. LabZ pomaga firmom przejść tę zmianę – mówi Aleksandra Bielecka, service designerka LabZ GoldenSubmarine.

GoldenSubmarine już od dłuższego czasu realizuje projekty w podejściu service design. Teraz agencja postanowiła utworzyć specjalny interdyscyplinarny zespół, który będzie w tym zakresie współpracował z klientami. Wszystko z powodu rosnącej potrzeby ze strony marek, które szczególnie teraz zaczynają zmieniać spojrzenie na marketing, sprzedaż i konsumenta.

Laboratorium Zmian ma łączyć potrzeby konsumenta z biznesowymi założeniami firmy lub organizacji. W efekcie powstać ma innowacyjne, gotowe do wdrożenia rozwiązanie. Może ono dotyczyć wielu różnych obszarów, np. zmiany modelu biznesowego, zaprojektowania strategii marki, produktu, komunikacji, ale też stworzenia nowej usługi lub ulepszenia istniejącej.

Zespołem kierują Aleksandra Bielecka i Marta Ulman. Interdyscyplinarność ma gwarantować kompleksową obsługę projektów. W jej ramach uwzględnia się:

  • badania grupy celowej,
  • prototypowanie czy makietowania rozwiązań,
  • testy z użytkownikami,
  • pełne wdrożenia wypracowanych rozwiązań.

Laboratorium pracuje w trybie ko-kreacyjnym wraz z klientem oraz beneficjentami docelowego rozwiązania.

  • 1
LabZ

LabZ – interdyscyplinarny zespół w GoldenSubmarine

10 lipca 2020

9 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.07.2020

Covid(n)owe plany zakupowe Polaków – badanie Dentsu Aegis Network Polska

Nastroje Polaków od momentu pojawienia się pandemii Covid-19, jak również w jej trakcie kształtowały się bardzo różnorodnie. Niektóre grupy społeczne bardziej, inne mniej, ale każdy z ankietowanych w badaniu Dentsu Aegis Network Polska odczuł wpływ wirusa, a w jego konsekwencji również lockdownu na swoje samopoczucie, budżet czy plany. Dział analityczny firmy zapytał Polaków w dwóch falach (marzec i maj) o to, jak w tym czasie zmieniły się ich tendencje zakupowe.