0 1 0 0 0 21.10.2019Netflix zwiększa wydatki na marketing i treści. Jednocześnie walczy z zadłużeniemNetflix zamierza zwiększyć wydatki na marketing i treści w ostatnim kwartale roku finansowego. Tymczasem zadłużenie firmy przekroczyło już 12 mld dol.
1 0 0 0 0 21.10.2019Piątuś radę da – startuje kampania jogurtów OSM Piątnica z nowym brand heroOSM Piątnica rozpoczęła kampanię jogurtów Piątuś. Pojawia się w niej nowy bohater – łoś.
0 0 0 0 0 21.10.2019Grupa Piotr i Paweł – sąd oddalił umorzenie postępowania sanacyjnego16 października 2019 r. Sąd Okręgowy w Poznaniu Wydział Odwoławczy zmienił postanowienie o umorzeniu postępowania sanacyjnego spółki Grupa Piotr i Paweł i oddalił wszystkie wnioski o umorzenie. Tym samym restrukturyzacja będzie kontynuowana zgodnie z harmonogramem.
2 6 0 0 0 21.10.2019Cyber Marian i Krzysztof Ibisz w świecie gier w filmie AceraYoutuber Cyber Marian opublikował film „Wciągnęło mnie do gier 2”. Staje się w nim głównym bohaterem znanych gier. W filmie wystąpili także influencerzy Epic Cheat Meal, Izak i Randall, a także Krzysztof Ibisz. Wideo powstało we współpracy z firmą Acer.
0 1 0 0 0 21.10.2019Apple usuwa viralową aplikację „Countdown”. Studio STX Films zwraca się ku użytkownikom Androida„Countdown” to aplikacja, która rzekomo przewiduję datę śmierci i odlicza dni do niej. Apple właśnie usunął ją z App Store. Popularność aplikacji postanowiło wykorzystać studio filmowe STX Films.
0 1 0 0 0 21.10.2019UPC Polska rozszerza współpracę z GoldenSubmarineUPC Polska rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki w mediach społecznościowych. Wygrała go agencja GoldenSubmarine.
0 0 0 0 0 21.10.2019Grand Prix za „Ostatni Twój Weekend” w konkursie Golden DrumPrzyznano nagrody Golden Drum 2019. Agencje z Polski zdobyły w konkursie 11 statuetek, w tym Grand Prix.
0 11 0 0 0 18.10.2019„Idealiści” – wyjaśnienie teaserowej kampanii Open Eyes Economy SummitRuszyła kampania „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła.
0 1 0 0 0 18.10.2019PKN Orlen nowym partnerem EkstraklasyPKN Orlen został oficjalnym partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów, począwszy od 12. kolejki rozgrywek.
0 0 0 0 1 18.10.2019Drożej w kasie niż przy półce. Ceny w Biedronce pod lupą UOKiKDrożej w kasie niż wskazuje na to cena umieszczona przy towarze oraz brak informacji o cenie przy produkcie na półce – to zarzuty UOKiK wobec Jeronimo Martins Polska, właściciela sklepów Biedronka. Ze skarg konsumentów i ustaleń Inspekcji Handlowej wynika, że takie sytuacje nie są rzadkością w tej sieci. Za nieuczciwe praktyki przedsiębiorcy grozi kara do 10 proc. obrotu.