1 0 0 0 0 12.12.2018„Nie serwuj sobie choroby!” – ruszyła kampania Ministerstwa Zdrowia przeciw otyłościCo trzeci dorosły i co piąte dziecko w Polsce ma nadwagę lub otyłość. Celem kampanii Ministerstwa Zdrowia „Nie serwuj sobie choroby!” jest skłonienie Polaków do refleksji i zmian nawyków żywieniowych.
0 0 0 0 0 11.12.2018Już dziś Facebook Live „Efektywna strategia marketingowa na rok 2019”Przypominamy, że to właśnie dziś o godzinie 19:00 na Facebooku startuje transmisja, podczas której będzie można dowiedzieć się więcej o marketingowych trendach na nadchodzący rok. Organizują ją EY Crowdsourcing i Questus.
1 0 0 0 1 11.12.2018Zippo zastrzegła dźwięk zapalniczkiZastrzeżenie dźwięku jako znaku towarowego wymaga cierpliwości i długich lat starań. Przekonał się o tym producent zapalniczek Zippo. Firma oficjalnie zastrzegła jednak w USA dźwięk wydawany przez zapalniczkę.
0 1 0 0 0 11.12.2018Zwycięzcy drugiej edycji JustBrief wyłonieniW drugiej edycji konkursu edukacyjnego JustBrief skierowanego do studentów i początkujących pracowników marketingu zwyciężył zespół Hi5s. W jego skład wchodzili młodzi adepci marketingu z Warszawy oraz Krakowa.
0 0 0 0 0 11.12.2018„Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2018/2019” – raport IABZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentował raport „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”. Skupia się on na najważniejszych aspektach złożonego i dynamicznego rynku cyfrowej komunikacji marketingowej i reklamy interaktywnej.
0 5 0 0 1 11.12.2018PKN Orlen przywraca marki CPN i Petrochemia Płock na dwóch stacjachPKN Orlen uruchomi stacje paliw pod szyldem CPN i Petrochemia Płock – na warszawskiej Pradze i w Bodzanowie koło Płocka. W ten sposób, w 20. rocznicę połączenia obu podmiotów, koncern chce promować swoje dziedzictwo i przypomnieć jedną z najpopularniejszych polskich marek.
4 3 0 0 1 11.12.2018„Zoobacz mnie całego” – warszawskie zoo zachęca do odwiedzin również zimąWarszawskie zoo rozpoczęło kampanię promocyjną. Działania ATL i online ruszyły w listopadzie i potrwają do połowy grudnia.
1 0 0 0 0 11.12.2018Witryna świąteczna SOS Wiosek Dziecięcych w Warszawie8 grudnia w ramach akcji SOS Wiosek Dziecięcych jedna z witryn przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie na kilka godzin zamieniła się w scenę świątecznego spektaklu. Mieszkańcy stolicy mogli obserwować improwizowane rodzinne sceny w wykonaniu ambasadorek i przyjaciół organizacji partnerujących małej bohaterce kampanii. Symboliczna akcja miała przypominać, że każdy z nas może przekazać świąteczną darowiznę i rozjaśnić święta potrzebujących dzieci.
0 1 0 0 0 11.12.2018Filip Chajzer prosi firmy o przygotowanie paczek dla PowstańcówPrezenter Filip Chajzer z okazji zbliżających się świąt zaapelował do firm, by włączyły się w przygotowanie paczek dla uczestników Powstania Warszawskiego. Na apel odpowiedziały m.in. sieci: Piotr i Paweł, Żabka, Carrefour i Auchan.
0 0 0 0 1 11.12.20186 miesięcy po RODO. Raport Deloitte25 listopada 2018 r. minęło 6 miesięcy od momentu rozpoczęcia stosowania nowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych (RODO) jest jednym z najważniejszych wyzwań w zakresie zgodności z przepisami, z jakimi ostatnio wszyscy musieli się zmierzyć. Deloitte Legal przygotował raport podsumowujący ten okres.