Japońska marka Shiseido uczy mężczyzn makijażu
  • 1
  • 1
5.08.2020

Japońska marka Shiseido uczy mężczyzn makijażu

Badania wykazały, że w Japonii rośnie zainteresowanie kosmetykami kolorowymi wśród mężczyzn. Marka Shiseido opracowała więc aplikację, która ma im pomóc nauczyć się makijażu.

Uruchomione w lipcu 2020 r. narzędzie Shiseido uczy, jak oceniać kształt twarzy. Pokazuje też, jak stosować produkty, aby uzyskać pożądany wygląd.

Firma kosmetyczna nawiązała współpracę z Junem Nakamurą, artystą zajmującym się fryzurami i makijażem, który pracuje w Shiseido Beauty Creation Center. Uruchomił on kanał YouTube Men’s Grooming Channel, który koncentruje się na makijażu dla mężczyzn.

Źródło: www.trendwatching.com

  • 1
Shiseido

Shiseido pokazuje mężczyznom, jak się malować

5 sierpnia 2020

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.08.2020

Limitowana kolekcja ubrań Barbie dla Biedronki i kampania „Małomiasteczkowa”

Marka Barbie (Mattel) stworzyła kolekcję wakacyjnych ubrań i dodatków dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins). Promuje ją kampania, która jest kontynuacją strategii, w ramach której brand inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania niezależności. Działania wpisują się w globalne hasło: „Możesz być, kim chcesz”.



4 sierpnia 2020