Burberry i Tencent uruchomiły sklep koncepcyjny w Chinach
  • 0
  • 1
4.08.2020

Burberry i Tencent uruchomiły sklep koncepcyjny w Chinach

Dom mody Burberry i chiński Tencent stworzyły luksusowy sklep koncepcyjny wykorzystujący media społecznościowe. Został on otwarty w Shenzhen. Firmy zapowiadają kolejne otwarcia tego typu obiektów.

Sklep ma być hybrydą tradycyjnego punktu sprzedaży i sklepu internetowego. Konsumenci dzięki działającej w Chinach aplikacji WeChat zyskują dostęp do spersonalizowanych ofert. Mogą się też pochwalić swoimi zakupami w social media. Ponadto w samym sklepie wszystkie produkty oznaczone są kodami QR. Po ich zeskanowaniu można przeczytać więcej o danej rzeczy.

Sklep ma 500 m2 i składa się z dziesięciu oddzielnych pomieszczeń. Marka Burberry w Chinach prowadzi 61 sklepów.

  • 1
Burberry i Tencent

Sklep marek Burberry i Tencent

4 sierpnia 2020