Marka Barilla zorganizowała spotkanie młodych tenisistek z Rogerem Federerem
  • 1
  • 1
5.08.2020

Marka Barilla zorganizowała spotkanie młodych tenisistek z Rogerem Federerem

Nastoletnie Włoszki Vittoria Oliveri i Carola Pessina zasłynęły w czasie kwarantanny materiałem wideo ukazującym ich grę w tenisa na dachach dwóch budynków. Marka makaronów Barilla postanowiła je zaskoczyć i zorganizowała spotkanie z Rogerem Federerem.

Film zamieszczony w mediach społecznościowych przez dziewczynki szybko stał się wiralem. Obejrzały go miliony osób. Organizacja ATP Tour zamieściła go w swoich mediach społecznościowych, a marka Nike wykorzystała fragment we własnym spocie.

Marka makaronów Barilla i agencja We Are Social Milan przygotowały niespodziankę dla młodych tenisistek. Za ich sprawą po zakończeniu lockdownu we Włoszech odwiedził je Roger Federer i zagrał z nimi mecz. Później dziewczynki i gwiazda tenisa wspólnie udali się na obiad.

Historię uwieczniono w 4-minutowym filmie zatytułowanym „The Rooftop Match with Roger Federer”.

Źródło: www.adweek.com

  • 1

Barilla zorganizowała nastolatkom mecz z Rogerem Federerem

 

 

5 sierpnia 2020

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.08.2020

Limitowana kolekcja ubrań Barbie dla Biedronki i kampania „Małomiasteczkowa”

Marka Barbie (Mattel) stworzyła kolekcję wakacyjnych ubrań i dodatków dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins). Promuje ją kampania, która jest kontynuacją strategii, w ramach której brand inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania niezależności. Działania wpisują się w globalne hasło: „Możesz być, kim chcesz”.

4 sierpnia 2020