Marka Barilla zorganizowała spotkanie młodych tenisistek z Rogerem Federerem
  • 1
  • 1
5.08.2020

Marka Barilla zorganizowała spotkanie młodych tenisistek z Rogerem Federerem

Nastoletnie Włoszki Vittoria Oliveri i Carola Pessina zasłynęły w czasie kwarantanny materiałem wideo ukazującym ich grę w tenisa na dachach dwóch budynków. Marka makaronów Barilla postanowiła je zaskoczyć i zorganizowała spotkanie z Rogerem Federerem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 sierpnia 2020

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.08.2020

Limitowana kolekcja ubrań Barbie dla Biedronki i kampania „Małomiasteczkowa”

Marka Barbie (Mattel) stworzyła kolekcję wakacyjnych ubrań i dodatków dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins). Promuje ją kampania, która jest kontynuacją strategii, w ramach której brand inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania niezależności. Działania wpisują się w globalne hasło: „Możesz być, kim chcesz”.

4 sierpnia 2020