Luksusowa marka Burberry niszczy niesprzedane produkty. Promocje cenowe nie wchodzą w grę - Marketing przy Kawie
Luksusowa marka Burberry niszczy niesprzedane produkty. Promocje cenowe nie wchodzą w grę
  • 0
  • 0
16.07.2018

Luksusowa marka Burberry niszczy niesprzedane produkty. Promocje cenowe nie wchodzą w grę

Marka luksusowych ubrań z zasady nie ogłasza promocji cenowych na niesprzedane produkty. Te są niszczone, co nie podoba się niektórym akcjonariuszom firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56438 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Andersen

7 lat temu

Znaczy się Burberry ma głupich niektórych akcjonariuszy i należałoby ich wykupić.

 

16 lipca 2018