Tiktokowe wyzwania marek E.l.f. Cosmetics i Kombucha z miliardami wyświetleń
  • 1
  • 2
3.08.2020

Tiktokowe wyzwania marek E.l.f. Cosmetics i Kombucha z miliardami wyświetleń

Marki E.l.f. Cosmetics i Kombucha (GT’s Living Foods) osiągnęły miliardy wyświetleń swoich wyzwań w aplikacji TikTok. Pomogły im w tym autorskie hashtagi i zaangażowanie influencerów.

E.l.f poprosiła użytkowników o opublikowanie wideo przedstawiającego ich przemianę, do której wykorzystali bazę pod makijaż Poreless Putty Primer. Od 22 lipca E.l.f. zdobył 1,7 mld wyświetleń w ramach tego wyzwania, w którym wzięło udział sześć influencerek z branży urody. W wyzwaniu #elfMagicAct wygrać można było produkty marki.

Z kolei Kombucha od GT’s Living Foods 16 lipca zainicjowała swoją pierwszą kampanię na TikToku wyzwaniem #UnitedWeDance. Marka napoju zachęcała internautów do tworzenia filmów tanecznych. Na najlepszych czekała wycieczka do Los Angeles i roczny zapas produktu. Taneczne wyzwanie wygenerowało ponad 164 tys. filmów w ciągu pierwszych dwóch tygodni i osiągnęło ponad 3 mld wyświetleń. Zaangażowano do niego trzynastu influencerów.

Oba wyzwania marek mają ze sobą wiele wspólnego. Wykorzystują oryginalną muzykę i stworzone przez marki hashtagi oraz oferują nagrody użytkownikom TikToka. Ci, biorąc udział w wyzwaniu, zachęcają do tworzenia i udostępniania filmów znajomych i obserwujących. Takie udostępnianie pobudza z kolei organiczny wzrost, ponieważ inni użytkownicy oglądają te filmy i przyłączają się, zwiększając zasięg kampanii. Ponadto zarówno E.l.f., jak i GT’s Kombucha zrekrutowały do akcji influencerów, którzy pomogli w nagłośnieniu akcji.

Źródło: www.mobilemarketer.com

  • 2
wyzwania marek

Wyzwania marek, które okazały się sukcesem

3 sierpnia 2020