Snapchat z kampanią B2B – pierwszą w swojej historii
  • 0
  • 1
4.08.2020

Snapchat z kampanią B2B – pierwszą w swojej historii

3 sierpnia Snapchat rozpoczął swoją pierwszą kampanię B2B. Działania pod hasłem „Poznaj pokolenie Snapchata” prowadzone są w telewizji, prasie oraz Internecie w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Australii.

17 sierpnia Snapchat zacznie promować się także w Wielkiej Brytanii, a kilka dni później w reszcie Europy, państwach Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

Kampania została opracowana wewnętrznie przez globalne zespoły marketingu biznesowego i zespoły kreatywne firmy. Współpracowały one z zewnętrznym partnerem kreatywnym – SpecialGuest.

Działania zostały zbudowane wokół pięciu kluczowych tematów:

  1. Podjęcie społecznej odpowiedzialności
  2. Budowanie wspólnoty
  3. Celebracja indywidualności
  4. Pielęgnowanie przyjaźni
  5. Nowe sposoby komunikacji

Źródło: www.adweek.com

  • 1
Snapchat z kampanią B2B

Snapchat z kampanią B2B „Poznaj pokolenie Snapchata”

4 sierpnia 2020

3 sierpnia 2020