4 najważniejsze lekcje, których powinniśmy nauczyć się od luksusowych marek w Chinach4 najważniejsze lekcje, których powinniśmy nauczyć się od luksusowych marek w Chinach4 najważniejsze lekcje, których powinniśmy nauczyć się od luksusowych marek w Chinach4 najważniejsze lekcje, których powinniśmy nauczyć się od luksusowych marek w Chinach
Luksusowe marki w Chinach ogarniętych epidemią (fot. Pixabay)

4 najważniejsze lekcje, których powinniśmy nauczyć się od luksusowych marek w Chinach

4 najważniejsze lekcje, których powinniśmy nauczyć się od luksusowych marek w Chinach
Ewa Gołaszewska

Ewa Gołaszewska

-

senior client lead, Aliganza Fashion Agency

Ewa Gołaszewska

Ewa Gołaszewska

senior client lead
Aliganza Fashion Agency

Moda i komunikacja to jej praca, ale i życiowa pasja. Tworząc i realizując projekty dla klientów, stawia na niestandardowe działania perfekcyjnie zgrywające się z identyfikacją poszczególnych marek.

Chiny – to na tamtym rynku zaczęło się wszystko, z czym się obecnie zmagamy. Tamtejsi opiekunowie marek są o niemal 2 miesiące doświadczeń bogatsi od nas. Stali się też pionierami działań, które mogłyby zostać z sukcesem wprowadzone nad Wisłą. Które z nich szczególnie dobrze się sprawdziły? Warto skorzystać z chińskich doświadczeń – także z doświadczeń marek luksusowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się