1 1 0 0 0 6.08.2020Ubrania zniszczone na skutek ataku na osoby LGBTQIA+ w kampanii Zalando, Misbhv i KPHPlatforma Zalando ruszyła z kampanią ukazującą problemy społeczności LGBTQIA+ wywołane skalą homofobii w Polsce. Kampania „Historie ukryte w ubraniach” powstała we współpracy z organizacją pozarządową Kampania Przeciw Homofobii oraz polską marką Misbhv. Celem projektu jest pokazanie prawdziwych historii osób LGBTQIA+, które stały się ofiarami przemocy ze względu na orientację seksualną.
1 1 0 0 1 6.08.2020Maciej Orłoś w kampanii Media Expert5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert we współpracy z producentem oferuje klientom bonusy zakupowe. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.
0 1 0 0 0 6.08.20203,5 mln zł kary dla Comfort Med+ za łamanie praw konsumentów na pokazach handlowychComfort Med+ wprowadzał konsumentów w błąd, przekazując zaproszenia na pokazy, a także podczas prezentacji produktów. Naruszał też ich prawa w zakresie odstąpienia od umowy. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył na firmę 3,5 mln zł kary i nakazał natychmiastowe zaniechanie nieuczciwych praktyk.
1 1 0 0 0 5.08.2020Ruszyła kampania „Powrót do kin studyjnych”Wystartowała ogólnopolska akcja zatytułowana „Powrót do kin studyjnych”. Organizowana jest przez Stowarzyszenie Kin Studyjnych, operatora sieci Kin Studyjnych i Lokalnych przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Spot nawiązuje do perypetii bohatera filmu „Dzień świra”.
0 3 0 0 0 5.08.2020Ponad 100 fotografii na cyfrowych ekranach w kampanii „Ślady Powstania Warszawskiego”Z okazji 76. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego firma Jet Line przygotowała outdoorową wystawę fotograficzną zatytułowaną „Ślady Powstania Warszawskiego”. Zdjęcia wskazują odległość, która dzieli ekran od miejsca, o którym opowiada fotografia.
1 1 0 0 0 5.08.2020Japońska marka Shiseido uczy mężczyzn makijażuBadania wykazały, że w Japonii rośnie zainteresowanie kosmetykami kolorowymi wśród mężczyzn. Marka Shiseido opracowała więc aplikację, która ma im pomóc nauczyć się makijażu.
1 1 0 0 0 5.08.2020Marka Barilla zorganizowała spotkanie młodych tenisistek z Rogerem FedereremNastoletnie Włoszki Vittoria Oliveri i Carola Pessina zasłynęły w czasie kwarantanny materiałem wideo ukazującym ich grę w tenisa na dachach dwóch budynków. Marka makaronów Barilla postanowiła je zaskoczyć i zorganizowała spotkanie z Rogerem Federerem.
1 2 0 0 0 5.08.2020Limitowana kolekcja ubrań Barbie dla Biedronki i kampania „Małomiasteczkowa”Marka Barbie (Mattel) stworzyła kolekcję wakacyjnych ubrań i dodatków dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins). Promuje ją kampania, która jest kontynuacją strategii, w ramach której brand inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania niezależności. Działania wpisują się w globalne hasło: „Możesz być, kim chcesz”.
0 1 0 0 0 4.08.2020Burberry i Tencent uruchomiły sklep koncepcyjny w ChinachDom mody Burberry i chiński Tencent stworzyły luksusowy sklep koncepcyjny wykorzystujący media społecznościowe. Został on otwarty w Shenzhen. Firmy zapowiadają kolejne otwarcia tego typu obiektów.
0 1 0 0 0 4.08.2020Snapchat z kampanią B2B – pierwszą w swojej historii3 sierpnia Snapchat rozpoczął swoją pierwszą kampanię B2B. Działania pod hasłem „Poznaj pokolenie Snapchata” prowadzone są w telewizji, prasie oraz Internecie w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Australii.