Ponad 100 fotografii na cyfrowych ekranach w kampanii „Ślady Powstania Warszawskiego”
  • 0
  • 3
5.08.2020

Ponad 100 fotografii na cyfrowych ekranach w kampanii „Ślady Powstania Warszawskiego”

Z okazji 76. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego firma Jet Line przygotowała outdoorową wystawę fotograficzną zatytułowaną „Ślady Powstania Warszawskiego”. Zdjęcia wskazują odległość, która dzieli ekran od miejsca, o którym opowiada fotografia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50853 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

5 sierpnia 2020

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.08.2020

Limitowana kolekcja ubrań Barbie dla Biedronki i kampania „Małomiasteczkowa”

Marka Barbie (Mattel) stworzyła kolekcję wakacyjnych ubrań i dodatków dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins). Promuje ją kampania, która jest kontynuacją strategii, w ramach której brand inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania niezależności. Działania wpisują się w globalne hasło: „Możesz być, kim chcesz”.

4 sierpnia 2020