Ponad 100 fotografii na cyfrowych ekranach w kampanii „Ślady Powstania Warszawskiego”
  • 0
  • 3
5.08.2020

Ponad 100 fotografii na cyfrowych ekranach w kampanii „Ślady Powstania Warszawskiego”

Z okazji 76. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego firma Jet Line przygotowała outdoorową wystawę fotograficzną zatytułowaną „Ślady Powstania Warszawskiego”. Zdjęcia wskazują odległość, która dzieli ekran od miejsca, o którym opowiada fotografia.

Ponad 100 fotografii powstańczych, które wybrał i przygotował zespół Muzeum Powstania Warszawskiego, zamieszczono w spotach emitowanych od 1 sierpnia na cyfrowych ekranach More w 150 punktach Warszawy.

10-sekundowe spoty składają się z z animowanej fotografii i krótkiego podpisu odnoszącego się do historii sierpnia i września 1944 r. Każde zdjęcie ilustruje historię miejsca lub okolicy, w której znajduje się ekran. Wszystkie zostały dopasowane do miejsc sprzed 76 lat.

Idea, która przyświecała twórcom podczas przygotowywania akcji, jest prosta: ślady powstania są do dziś obecne w mieście, wystarczy się rozejrzeć. Dlatego w spotach podano odległość, która dzieli ekran od miejsca, o którym opowiada fotografia. Czasem jest to 40, czasem 150 albo 550 metrów, czasem zaś przeczytać można „w tym miejscu” – co oznacza, że dokładnie tu, gdzie stoi widz, działo się to, co widzi na zdjęciu.

Dodatkowo na ramach ekranów umieszczono kody QR, które przenoszą na strony Muzeum Powstania Warszawskiego: do kalendarium, fototeki i Archiwum Historii Mówionej.

Przygotowano również ogólne spoty odnoszące się do idei akcji. Emitowane są one w sześciu językach: polskim, angielskim, francuskim, niemieckim, rosyjskim i ukraińskim. Wszystkie fotografie będą wyświetlane do 2 października, czyli przez czas trwania Powstania Warszawskiego w 1944 r.

  • 3
„Ślady Powstania Warszawskiego”

Kampania „Ślady Powstania Warszawskiego”

5 sierpnia 2020



  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.08.2020

Limitowana kolekcja ubrań Barbie dla Biedronki i kampania „Małomiasteczkowa”

Marka Barbie (Mattel) stworzyła kolekcję wakacyjnych ubrań i dodatków dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins). Promuje ją kampania, która jest kontynuacją strategii, w ramach której brand inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania niezależności. Działania wpisują się w globalne hasło: „Możesz być, kim chcesz”.

4 sierpnia 2020