0 1 0 0 0 6.10.2020Jakość to filar skutecznej reklamy internetowej – Forum IAB 2020Podnoszenie jakości jest wspólnym celem branży reklamy cyfrowej. IAB Polska po wielu miesiącach intensywnych prac oraz konsultacjach z ekspertami zainaugurowało autorski program poprawy jakości Qualid. Jego premiera miała miejsce podczas czternastej edycji Forum IAB, które odbywa się 6–8 października. Hasło wydarzenia brzmi: „In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu?”.
0 1 0 0 0 6.10.2020Rusza akcja lojalnościowa Tesco, w której można zdobyć maskotki Disneya8 października w sklepach Tesco ruszy akcja lojalnościowa, w ramach której klienci będą mogli wymieniać naklejki otrzymane za zakupy na pluszowe maskotki bohaterów kreskówek Disneya. Akcji towarzyszyć będzie kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 6.10.2020Oznaki ożywienia i ostrożny optymizm globalnych reklamodawców w badaniu „Crisis Response Tracker” WFAPonad połowa dużych korporacji międzynarodowych twierdzi, że nie odkłada już kampanii na później. Inwestycje jednak wciąż spadają w porównaniu z planami na I–III kwartał. Jedynie kanał online rośnie – pokazuje badanie WFA.
0 2 0 0 0 6.10.2020Endless by Walk – nowa spółka kreatywna na rynkuW ramach grupy marketingowej Walk powstała nowa komórka kreatywna z międzynarodowym DNA – Endless by Walk. Spółka oferuje rozwiązania strategiczne i kreatywne tworzone przez specjalistów z różnych części świata, dobieranych do projektów na podstawie umiejętności i doświadczeń.
0 1 0 0 0 6.10.2020Zaglądają do Internetu, wertują papier. Badanie firmy Ctrl SystemSpośród tych, którzy często (więcej niż dwa razy w tygodniu) odwiedzają strony internetowe lub korzystają z aplikacji z informacjami o promocjach, 84% równie chętnie sięga po papierowe gazetki sieci handlowych. Jednocześnie 37% badanych raz w miesiącu lub rzadziej odwiedza strony internetowe lub korzysta z aplikacji, poszukując promocji.
1 2 0 0 0 6.10.2020Globalna kampania XTB z José MourinhoWystartowała globalna kampania brokera finansowego XTB z nowym ambasadorem marki. Został nim trener piłkarski José Mourinho.
0 19 0 0 0 6.10.2020Julia Wieniawa ambasadorką Zalando w PolsceZalando przedstawia swoją nową ambasadorkę w Polsce: Julię Wieniawę. Pierwsze efekty współpracy marki z celebrytką widoczne są m.in. na stronie WWW oraz w mediach społecznościowych.
0 3 0 0 0 6.10.2020Polacy oszczędzają dzięki aplikacjom programów lojalnościowych. Badanie ARCPonad połowa Polaków korzysta z programów lojalnościowych, a trzy czwarte z nich używa aplikacji mobilnych tych programów. Ułatwiają one znalezienie najnowszych promocji, co pomaga zaoszczędzić pieniądze. Prawie 60% użytkowników aplikacji przyznało, że kupiło jakiś produkt pod wpływem informacji z aplikacji – wynika z „Monitora programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia.
0 2 0 0 0 6.10.2020Już 10 października Carbon Footprint Summit 2020 KickoffCarbon Footprint Summit 2020 Kickoff to platforma wymiany doświadczeń ze świata nauki, zrównoważonego biznesu i aktywizmu społecznego. Łączy w sobie międzynarodową konferencję w formule TED z Przestrzenią Partnerską Fair Job Fairs. Już 10 października w krakowskiej Hali Kärcher eksperci z wielu branż i środowisk zgromadzą się, by omówić najnowsze trendy i inspirujące rozwiązania.
0 1 0 0 0 6.10.2020Rekrutacja przedłużona: do 23 października można aplikować na studia podyplomowe w CKP Uczelni ŁazarskiegoPrzygotuj się na rozwój swojej kariery dzięki studiom podyplomowym w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Wybierając jeden z dostępnych kierunków, wybierasz program przygotowany przez praktyków dla praktyków, sprofilowany branżowo i nastawiony na dużą liczbę zajęć interaktywnych.