1 1 0 0 0 15.04.2020„Odwaga jest piękna” – marka Dove dziękuje medykom w swoim spocieMarka kosmetyków Dove (Unilever) przygotowała spot „Odwaga jest piękna”. Pokazuje w nim posiniaczone, opuchnięte i zmęczone twarze amerykańskich pracowników medycznych, którzy walczą z trwającą pandemią.
0 1 0 0 0 15.04.2020„Niezależnie od sytuacji – praca w Lidlu” – ruszyła kampania OOHRozpoczęła się kampania „Niezależnie od sytuacji – praca w Lidlu”. Ma podkreślać wartości, które obecnie są dla firmy najważniejsze. Fundament stanowią ludzie, którzy dzięki zaangażowaniu i odpowiedzialności dają klientom pewność, że zakupy są możliwe oraz bezpieczne – przekonuje marka.
0 2 0 0 0 15.04.2020Burger King rozdaje uczniom bezpłatne Whoppery za rozwiązywanie zadańBurger King próbuje zachęcić konsumentów do korzystania z dostaw do domu podczas pandemii. Marka rozpoczęła kampanię skierowaną do uczniów, którzy zmuszeni są do nauki poza klasą.
0 2 0 0 0 15.04.2020Runmageddon i sportowcy zachęcają do trenowania w domu w kampanii Lecha FreeMarka Lech Free w ramach kampanii „Lechendy” nawiązała współpracę z trenerką personalną Natfit i zawodnikiem KSW Damianem Janikowskim. Chce w ten sposób wyjść naprzeciw spadkom formy w okresie, kiedy nasza codzienna aktywność fizyczna została mocno ograniczona.
0 1 0 0 0 14.04.2020Brytyjski rząd filmem osadzonym w świecie Lego przypomina o zasadach bezpieczeństwa w czasie pandemiiRząd Wielkiej Brytanii przygotował film zatytułowany „Be a Hero”. Akcja krótkiego filmu dzieje się w świecie Lego.
1 1 0 0 1 14.04.2020Kotlin „Zmienia jedzenie na lepsze” – i odważnie podkreśla dźwięk naciskanej butelki ketchupuRozpoczęła się kampania „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze”, promująca ketchup.
1 1 0 0 0 14.04.2020Ruszyła akcja „Postaw Warkę bez wychodzenia z domu”Warka ruszyła z aktywacją konsumencką „Postaw Warkę”. W jej ramach zachęca do tego, by zostać w domu i wysłać zapas piwa wybranej przez siebie osobie. Codziennie do wygrania jest 100 zestawów piw. Akcji, która potrwa do 17 maja, towarzyszy emisja spotu w telewizji oraz działania w Internecie.
0 1 0 0 0 14.04.202070 proc. liderów polskich firm uważa, że transformacja cyfrowa ma kluczowe znaczenie dla utrzymania rentowności. Badanie DeloitteDla ponad połowy polskich menedżerów wyższego szczebla transformacja cyfrowa jest priorytetem. Kadry kierownicze w polskich przedsiębiorstwach są świadome możliwości, jakie stwarza ten proces. Mimo to nie mają przygotowanej konkretnej strategii przekształceń cyfrowych – wynika z pierwszej polskiej edycji badania Deloitte „Przemysł 4.0 w Polsce – rewolucja czy ewolucja?”. To może znacznie utrudniać funkcjonowanie przedsiębiorstw w trudnej sytuacji rynkowej spowodowanej epidemią koronawirusa.
0 1 0 0 0 14.04.2020Wydawnictwo Bauer przeznaczy pieniądze ze sprzedaży specjalnej oferty reklamowej na zakup testów na Covid-19Biuro reklamy wydawnictwa Bauer przygotowało specjalną ofertę w 14 tytułach. Klienci, którzy wykupią reklamy we wskazanych wydaniach czasopism w okresie od 20 kwietnia do 15 maja, otrzymają preferencyjną cenę. Całkowity przychód z tego pakietu reklamowego Bauer przeznaczy na zakup testów na koronawirusa we współpracy z firmą Warsaw Genomics.
1 1 0 0 0 14.04.2020PKO BP w kampanii namawia do pozostania w domu2 kwietnia rozpoczęła się kampania telewizyjna PKO BP, nawiązująca do Wielkanocy oraz akcji #zostańwdomu. Głównym celem akcji jest podziękowanie klientom za odpowiedzialne bankowanie w czasie pandemii i zachęcenie do pozostania w domach. Ponadto zaś zaproszenie do korzystania z internetowych rozwiązań, którymi dysponuje bank, jak aplikacja IKO czy serwis transakcyjny IPKO.