Endless by Walk – nowa spółka kreatywna na rynku
  • 0
  • 2
6.10.2020

Endless by Walk – nowa spółka kreatywna na rynku

W ramach grupy marketingowej Walk powstała nowa komórka kreatywna z międzynarodowym DNA – Endless by Walk. Spółka oferuje rozwiązania strategiczne i kreatywne tworzone przez specjalistów z różnych części świata, dobieranych do projektów na podstawie umiejętności i doświadczeń.

Specjalizuje się w tworzeniu strategii kreatywnych oraz projektowaniu i realizacji kampanii reklamowych głównie dla klientów, którzy prowadzą komunikację produktów bądź usług za granicą.

Ponadto świadczy usługi dla firm z obcojęzycznymi zarządami, działających w Polsce. Przede wszystkim dla tych, które są zainteresowane pomysłami, doświadczeniem i know-how twórców na co dzień pracujących na wielu różnych rynkach. Spółka zapewnia obsługę klientów zarówno w języku polskim, jak i angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim oraz włoskim.

Endless by Walk współpracuje z doświadczonymi strategami oraz kreatywnymi z Los Angeles, Nowego Jorku, Paryża, Mediolanu czy Berlina. Celem jest jednak ciągłe poszerzanie grupy współpracowników oraz rozbudowywanie oferty dla klientów z całego świata.

Spółkę charakteryzuje alternatywne podejście do budowania zespołu. Nie ma w niej dyrektora kreatywnego. Funkcję tę zastąpiono zespołem liderów, którzy czuwają nad jakością i usprawniają pracę z zespołami obcojęzycznymi.

W skład zespołu liderów kreatywnych wchodzą:

  • Daniel Kaufman – amerykański reżyser filmowy („Married Young”, „Listen to grandpa Andy Ling”) i reklamowy (m.in. Budweiser USA, NHL, Xbox, Toyota USA), zwycięzca konkursu dla scenarzystów Samuel Goldwyn Writing Awards. Absolwent Summa Cum Laude/Phi Beta Kappa uniwersytetu Berkeley i UCLA.
  • Franciszek Toeplitz – copywriter i dyrektor kreatywny z ponad 15-letnim doświadczeniem zdobytym w sieciowych i niezależnych agencjach krajowych i zagranicznych. Otrzymał ponad 50 nagród oraz wiele wyróżnień na festiwalach reklamowych takich jak KTR, Eurobest, Epica, Effie, Golden Drum czy Cannes Lions.
  • Katarzyna Mardeusz-Karpińska – art director z prawie 10-letnim stażem zdobytym w sieciowych i niezależnych agencjach reklamowych. Wielokrotnie nagradzana na festiwalach takich jak KTR, Just Creatives czy Ad Stars. Odpowiada m.in. za współpracę z twórcami z krajów hiszpańskojęzycznych.

Na czele nowo powstałej spółki stoi Tomasz Dembiński pełniący również funkcję CEO Walk Creative. Nad kontaktami z klientami czuwa Angelika Kobylarz, client service director z wieloletnim stażem w marketingu i zarządzaniu zespołami.

  • 2
Endless by Walk

Endless by Walk – nowa spółka

6 października 2020

Czytaj także
  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2020

Polacy oszczędzają dzięki aplikacjom programów lojalnościowych. Badanie ARC

Ponad połowa Polaków korzysta z programów lojalnościowych, a trzy czwarte z nich używa aplikacji mobilnych tych programów. Ułatwiają one znalezienie najnowszych promocji, co pomaga zaoszczędzić pieniądze. Prawie 60% użytkowników aplikacji przyznało, że kupiło jakiś produkt pod wpływem informacji z aplikacji – wynika z „Monitora programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia.