W II kwartale 2020 reklamodawcy wydali niemal o 1/3 mniej niż przed rokiem. W półroczu spadek wydatków wyniósł 15,3% – szacuje Publicis Groupe
  • 0
  • 6
27.08.2020

W II kwartale 2020 reklamodawcy wydali niemal o 1/3 mniej niż przed rokiem. W półroczu spadek wydatków wyniósł 15,3% – szacuje Publicis Groupe

Wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym półroczu 2020 r. wyniosła 4 mld zł, co oznacza spadek o 15,3%. Redukcja wydatków reklamowych o 27,9% w drugim kwartale to najgorszy wynik w historii – pokazuje analiza Publicis Groupe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 sierpnia 2020

26 sierpnia 2020