L’Oréal w czasie pandemii zwiększa sprzedaż w Internecie i wydatki na reklamę online
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
18.06.2020

L’Oréal w czasie pandemii zwiększa sprzedaż w Internecie i wydatki na reklamę online

Izolacja związana z koronawirusem spowodowała zmiany w sposobie, w jaki konsumenci odkrywają produkty kosmetyczne i robią zakupy. Zwiększyła ich aktywność w Internecie, zwłaszcza starszych pokoleń, które wcześniej były ostrożne. W tym czasie koncern L’Oréal zwiększył sprzedaż w Internecie i zarazem wydatki na reklamę online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48908 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

18 czerwca 2020