Zaglądają do Internetu, wertują papier. Badanie firmy Ctrl System
  • 0
  • 1
6.10.2020

Zaglądają do Internetu, wertują papier. Badanie firmy Ctrl System

Spośród tych, którzy często (więcej niż dwa razy w tygodniu) odwiedzają strony internetowe lub korzystają z aplikacji z informacjami o promocjach, 84% równie chętnie sięga po papierowe gazetki sieci handlowych. Jednocześnie 37% badanych raz w miesiącu lub rzadziej odwiedza strony internetowe lub korzysta z aplikacji, poszukując promocji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49507 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 października 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2020

Polacy oszczędzają dzięki aplikacjom programów lojalnościowych. Badanie ARC

Ponad połowa Polaków korzysta z programów lojalnościowych, a trzy czwarte z nich używa aplikacji mobilnych tych programów. Ułatwiają one znalezienie najnowszych promocji, co pomaga zaoszczędzić pieniądze. Prawie 60% użytkowników aplikacji przyznało, że kupiło jakiś produkt pod wpływem informacji z aplikacji – wynika z „Monitora programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia.