0 3 0 0 0 4.04.2019Rozmyty Big Mac na outdoorze w kampanii McDonald’sMcDonald’s rozpoczął kampanię, w której przekonuje, że potrawy z jego menu są na tyle charakterystyczne, że każdy rozpozna je, nie widząc ich dokładnie. Na nośnikach OOH marka umieściła mocno niewyraźnego Big Maca, frytki oraz zestaw Happy Meal.
0 1 0 0 0 4.04.2019Żurek kontra barszcz biały. „Barometr Providenta” o zwyczajach i wielkanocnych wydatkach PolakówNiemal połowa Polaków wyda na święta wielkanocne podobną kwotę, jak rok wcześniej. Na ich organizację średnio zamierzamy przeznaczyć 563 zł. To o 43 zł więcej niż w 2018 r. i jednocześnie o 140 zł więcej niż dwa lata temu – pokazuje badanie „Barometr Providenta”. Z deklaracji wynika też, że w tym roku to żurek (60 proc.) będzie częściej serwowanym daniem niż barszcz biały (41 proc.).
0 0 0 0 0 4.04.2019Innogy Go z agencją social mediaPrzetarg na obsługę kanałów społecznościowych nowej usługi car sharingowej Innogy Go wygrała agencja Mindspot Communication & Media. Stworzyła ona od podstaw i prowadzi kanały brandu w serwisach Facebook i Instagram.
0 0 0 0 0 4.04.2019Accenture kupuje agencję Droga5Firma konsultingowa Accenture kupiła niezależną agencję Droga5. Warunki transakcji, którą ogłoszono na początku kwietnia, nie zostały ujawnione.
0 0 0 0 0 4.04.2019UOKiK z zastrzeżeniami do koncentracji BP i ArgeUOKiK wydał zastrzeżenia do przejęcia przez BP Europe części mienia spółek Arge Paliwa i Arge Nieruchomości. Koncentracja może ograniczać konkurencję.
0 1 0 0 0 4.04.2019Ponad 81% Polaków korzysta z Internetu. Badanie „NetTrack”Kantar w badaniu „NetTrack” podsumował ostatni rok. Zasięg Internetu (pytano o realne korzystanie, nie tylko dostęp do Internetu) to już ponad 81%.
0 0 0 0 0 4.04.2019„Digital Society Index 2019” – człowiek na pierwszym miejscuMniej niż połowa respondentów badania „Digital Society Index 2019” Dentsu Aegis Network uważa, że ich potrzeby cyfrowe są zaspokajane. Jedna trzecia jest zdania, że technologia cyfrowa stworzy miejsca pracy. 45% wierzy, że przedsiębiorstwa chronią ich prywatność.
0 2 0 0 0 4.04.2019Drukarnia internetowa Chroma uruchomiła nowy program rabatowyZ myślą o swoich klientach drukarnia internetowa Chroma rozpoczęła program rabatowy „Stać Cię na więcej”. Każdy z klientów, który kupi produkty i usługi za określoną kwotę, otrzyma stały, automatycznie naliczany rabat. Będzie mógł też zbierać środki cashback na kolejne zakupy.
6 5 0 0 0 3.04.2019„Pijani życiem” – The Dumplings i Olga Bołądź w kampanii Fundacji Rak’n’RollRusza kampania Fundacji Rak'n'Roll „Pijani życiem”. Otwiera ją premiera teledysku nowego singla The Dumplings „Dla Nas KRS 0000 338 803”. Stworzony dla fundacji utwór opowiada o ludziach „pijanych życiem”, którzy silniej czują jego smak.
1 0 0 0 3 3.04.2019„Piękna nasza poczta cała” – Poczta Polska promuje ofertę towarów handlowych29 marca ruszyła kampania reklamowa Poczty Polskiej. Dotyczy towarów handlowych.