0 1 0 16.07.2021Budżety marketingowe jako procent dochodów firm spadły do rekordowo niskich poziomówW bieżącym roku firmy przekazały na marketing 6,4% dochodów. To spadek z 11% w zeszłym roku – wynika z corocznego badania „CMO Spend Survey” przeprowadzonego przez firmę Gartner. To zarazem najniższy poziom od czasu rozpoczęcia badania w 2012 r. i po raz pierwszy wynosi mniej niż 10%.
2 2 0 16.07.2021Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego z kampanią dotyczącą bezpieczeństwa na drodzeKRBRD rozpoczęła kampanię dotyczącą bezpieczeństwa na drodze. Działaniom towarzyszy hasło: „Czy to Cię tłumaczy?”.
0 1 0 16.07.2021Herlitz i Ekipa Friza nawiązali współpracęMarka artykułów biurowych, piśmienniczych i szkolnych Herlitz łączy siły z Ekipą Friza. W ramach współpracy na rynku pojawią się elementy wyprawki szkolnej nawiązujące do projektów youtuberów. Wkrótce dostępne będą zeszyty i teczki rysunkowe.
0 1 0 15.07.2021Mistrz Polski w futbolu amerykańskim wybrał agencję PubliconDrużyna Panthers Wrocław będąca mistrzem Polski w futbolu amerykańskim rozpoczęła współpracę z agencją Publicon. Celem działań jest nie tylko zadbanie o PR drużyny, ale i promocja samej dyscypliny. W Polsce nie jest ona jeszcze tak popularna jak na Zachodzie.
0 1 0 15.07.2021Netflix wchodzi w gry wideo?Według informacji „Bloomberga” Netflix w przyszłym roku rozszerzy swoją działalność o gry wideo. To przeniosłoby platformę do segmentu rozrywki. Sam Netflix uważa go za jednego z największych konkurentów o uwagę widza.
0 1 0 15.07.2021GF Darwin, Mamagerka, Agata Berry i inni influencerzy promują Konto jakże osobiste Alior BankuAlior Bank wystartował z kampanią z influencerami, promującą „Konto jakże osobiste” oraz aplikację mobilną. W akcję zaangażowani zostali youtuberzy Grupy Filmowej Darwin oraz blogerki: Mamagerka, Agata Berry, Blond Pani Domu i W Kawiarence.
0 1 0 15.07.2021YouTube Works Awards po raz pierwszy w Polsce. Zgłoszenia ruszyły 15 lipcaGoogle ogłasza pierwszą polską edycję YouTube Works Awards. W konkursie nagrodzone zostaną marki i agencje, które stoją za najodważniejszymi i najskuteczniejszymi kampaniami reklamowymi na platformie. Zgłoszenia potrwają do 15 września, a nagrody wręczone zostaną w październiku.
0 2 0 15.07.2021Rosną oczekiwania wobec biznesu. Raport z badań „Authenticity Gap” agencji FleishmanHillardReputację firm i marek tylko w połowie kształtuje to, co konsumenci wiedzą o ich usługach i produktach. W tym samym stopniu o zaufaniu do danej firmy decyduje jej wpływ środowiskowy oraz działania prezesa i zarządu. Mimo że firmy coraz częściej angażują się w rozwiązywanie problemów społecznych, niekoniecznie robią to zgodnie z oczekiwaniami konsumentów. Największego zaangażowania oczekują młodzi i seniorzy. Takie są wnioski z raportu „Authenticity Gap” przygotowanego przez agencję PR FleishmanHillard.
0 3 0 15.07.2021Pięć polskich marek w europejskim rankingu Brand FinanceW rankingu 500 najbardziej wartościowych marek w Europie – Brand Finance Europe 500 2021 – znalazło się pięć polskich marek. To Biedronka*, PKO Bank Polski, PZU, PKN Orlen i Asseco.
0 1 0 15.07.2021„Raport strategiczny Internet 2020/2021” IAB Polska2020 rok zakończył się dla rynku reklamy cyfrowej kolejnym wzrostem wartości oraz złamaniem magicznej granicy. Pierwszy raz w historii wydatki przekroczyły 5 mld zł.